امام جمعه مهریز:حماسه سیاسی با حضور گسترده در انتخابات امسال رقم می خورد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، حجت الاسلام و المسلمین علی برهان در جمع مسئولان و مسافران نوروزی در باغ پهلوانپور این شهر به علل نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره كرد .
امام جمعه مهریز در ادامه صحبت های خود به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره و افزود: حماسه سیاسی با حضور گسترده در انتخابات امسال رقم می خورد و حماسه اقتصادی نیز در مقابله با تحریم های دشمن است .
برهان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف انقلاب اسلامی ایران همواره به دنبال طرح و برنامه جدید و توطئه های مختلف هستند ، ولی تمامی آنها طی سال های گذشته شكست خورده است .
امام جمعه مهریز تاكید كرد: تحریم اقتصادی ایران كه طی سال های اخیر شتاب گرفته چیز تازه ای نیست و مردم ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون در تحریم و فشار اقتصادی دشمن بوده اند .
برهان افزود: دشمن به بهانه فعالیت های هسته ای ، كشور و ملت ما را در فشار اقتصادی و تحریم قرار داده ، در حالی كه آنها با اصل انقلاب و نظام ما دشمنی و عناد دارند .
امام جمعه شهرستان مهریز به انتخابات آینده رییس جمهوری و شوراها اشاره و آنها را از بعد سیاسی برای كشور خیلی مهم دانست كه باید باشكوه و پرصلایت برگزار شود .
برهان خاطر نشان كرد: مردم باید برای تقویت انقلاب اسلامی و شكست توطئه های دشمن در این عرصه مهم بار دیگر حماسه ساز شوند و گسترده در آن وارد شوند.