امام جمعه مهریز: برائت از مشرکان معنویت رمضان را کامل می‌کند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز به نقل از خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام علی برهان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با تقدیر از حضور پرشکوه مردم مهریز در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مسلمانان پس از نزدیک به یک ماه روزه‌داری و عبادت و راز و نیاز با خداوند متعال، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از مشرکان برائت می‌کنند و این آبرومندترین راه برای استفاده از معنویت به دست آمده در ماه مبارک رمضان است.
وی در مورد روز جهانی قدس ادامه داد: مسئله فلسطين، مسئله اصلي امت اسلامي است و به فرموده معمار بزرگ انقلاب اسلامي خميني کبير(ره)، مسئله فلسطين مسئله اسلام است.
برهان بیان کرد: روز جهاني قدس، روز رستاخير استكبارستيزي مسلمانان جهان در برابر رژيم جنايتكار صهيونيستي است.
امام جمعه مهریز با اشاره به آیاتی از قران کریم در مورد قوم یهود عنوان کرد: قوم یهود همواره با نیرنگ و حیله زمینه‌ساز تفرقه و دشمنی با مسلمانان است زیرا یهود کینه‌توزترین انسان‌ها نسبت به مسلمانان هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از بی‌توجهی برخی مسئولان استان یزد به شهرستان مهریز بيان کرد: نزدیک به 40 درصد از منابع آبی استان از قنات‌ها و منابع تحت‌الارضی مهریز تامین می‌شود این در حالی است که شهرستان مهریز از آخرین شهرستان‌هایی است که از نعمت آب انتقالی بهره‌مند شده است.
برهان گفت: 17 قنات از این شهرستان به استان یزد می‌رود و مردم استان بر سر سفره مهریز نشسته‌اند به همین دلیل باید این شهرستان در تمام مسائل مورد توجه بیشتری از سوی مسئولان قرار گیرد.