امام جمعه مهریز: بدحجابی تهدیدی جدی برای انقلاب محسوب می شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، امام جمعه مهریز گفت: بدحجابی تهدیدی جدی برای انقلاب محسوب می شود و دشمن برای ضربه زدن به انقلاب مقدس اسلامی از گسترش بی حجابی و بی بند و باری استفاده می کند.
حجت الاسلام و المسلمین علی برهان امام جمعه مهریز در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن تبریک میلاد پر خیر و برکت یگانه منجی عالم بشریت امام زمان(عج)به ترجمه و تفسیر صلوات شعبانیه پرداخت وگفت در این صلوات پیامبرواهل بیت را معرفی کرده و بسیارنفیس است که ما اهل پیامبر رابشناسیم و ویژگی های آنها رابدانیم.
و در ادامه به موضوع  حجاب پرداخت وگفت:بحث حجاب سیاسی شده وبابد حجابی انقلاب را ازبین بردوبرای مبارزه با بد حجابی مرد ها و زنان پوشش خود را ازآلودگی به گناه حفظ کنند .
امام جمعه مهريز خاطرنشان کرد: هرگونه سهل انگاري و بي توجهي به موضوع حجاب و عفاف تبعات منفي زيادي به همراه خواهد داشت که دامن همه را مي گيرد.
برهان با تاکيد بر اينکه بدون شک اگر حجاب و عفاف در بين مردم و جامعه اسلامي رعايت شود بسياري از آسيب ها و ناهنجاري ها هم مرتفع مي شود ،تصريح کرد: يکي از علل بروز آسيب هاي مزمن اجتماعي بخاطر عدم رعايت حجاب و عفاف مي باشد که بايد از آن پرهيز نمود.