امام جمعه مهریز: اهانت به پیامبر(ص) غیرت اسلامی را در رگ مسلمانان به جوش آورده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز،  حجت الاسلام علی برهان در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه، اقدام احمقانه و توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.
وی با بیان اینکه اگر اهانت به پیامبر (ص) مانع از رشد و گسترش اسلام می‌شد، در زمان خود ایشان، او را به شدیدترین اهانت‌ها و توهین‌ها مورد آزار و اذیت قرار می‌ دادند، تأکید کرد: اسلام روز به روز در حال گسترش و توسعه در سطح جهان است و اگر این اتهام‌ها کارساز بود، اسلام در همان سال‌های اولیه از بین رفته بود.
برهان عنوان کرد: بنابراین آنان خودشان را رسوا می‌کنند و با این حرکات ناشیانه و خبیثانه، چهره‌های خبیث خود را نشان می‌دهند.
برهان یادآور شد: دشمن نمی‌تواند برای این امر از جنگ مسلحانه استفاده کند، لذا جنگ نرم و مبارزه فرهنگی و شبیخون فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند اسلام را از درون تهی کند و نمونه اخیر آن حرکت ابلهانه، خلاف اخلاق و انسانیت و رذیلانه اهانت به اولین شخص عالم وجود حضرت پیامبر عظیم‌الشان اسلام بود.
خطیب جمعه مهریز با اشاره به لزوم وحدت و همدلی مسلمانان در سراسر جهان بیان داشت: تنها راه مقابله با فتنه‌ها و دسیسه‌های مختلف دشمنان داشتن وحدت کلمه و ایستادگی در برابر زورگویی ابرقدرتان است که خوشبختانه امروزه شاهد بروز این احساسات در تمام کشورهای مسلمان هستیم.