امام جمعه مهريز: رئیس جمهور آینده باید بازوی توانمند سکان دار انقلاب باشد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، امام جمعه مهریز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در شعبه تکیه حسینیه باغ بهار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها تاکید کرده اند، باید مردم برای انتخابات اهمیت ویژه قائل شوند.
برهان افزود: نظام شکوهمند اسلامی بر پایه رای و نظر مردم و اصول دینی و اسلامی مبتنی است و باید تمامی فعالیت‌ها بر محور ارزش ها و معنویت حاکم باشد.
وی با بیان اینکه در انتخابات امروز مردم اگر بصیرت داشته باشند به حق عمل می کنند تصریح کرد: انتخابات پرشور و آگاهانه موجب شکست توطئه‌های دشمن و رشد فرهنگی و سیاسی مردم را به خوبی نشان می دهد.
نماینده ولی فقیه در شهرستان مهریز اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف انقلاب اسلامی ایران همواره به دنبال طرح و برنامه جدید و توطئه های مختلف هستند، ولی تمامی آنها طی سال های گذشته شکست خورده است.
وی در پاسخ به این سوال که چه انتظاراتی از رئیس جمهور آینده دارید گفت: رئیس جمهور آینده باید بداند که کشتی انقلاب ما الان در دریای خون شهدا در حرکت است و می خواهد به ساحل نجات که همان بهشت استهمان ایران مستقل، کفرستیز، بیزار از مشرکین و کفر جهانی و دوستدار دین انقلاب اسلامی، انقلاب حسینی و انقلاب رمضانی است برسد.
وی افزود: رئیس جمهوری که می خواهد بر کشتی انقلاب سوار شود، در پشت سر سکان دار کشتی انقلاب مقام معظم رهبری، باید بازوی توانمند این ناخدای کشتی باشد.
برهان تصریح کرد: رئیس جمهور آینده نباید هرگز حتی یک قدم از ولی امر مسلمین دور شود و با او سکان دار کشتی انقلاب زاویه بگیرد، او باید در حساس ترین مسائل مملکت ما در برابر دشمنان ایستادگی کند.