افزایش امکانات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهریز برای فصل زمستان

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار مهریز خواستار افزایش امکانات و نیروی انسانی برای راهداری زمستانه این شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، علیرضا مرادیان در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهریز با اشاره به پروژه هایی که با همت این مجموعه پیگیری شد اظهار کرد: پروژه هایی که موردنیاز روستاهای شهرستان بوده و سالیانه‌ شاهد تصادفات زیادی در این مسیرها بودیم، به همت و مدیریت این اداره به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: برخی دیگر از پروژه ها که دارای پیشینه ده ساله و دارای نقاط حادثه خیز و تصادفات زیاد بودند با پیگیری های انجام شده این نقاط اصلاح شد.

معاون فرماندار مهریز افزود: برخی دیگر از پروژه های نیمه تمام این حوزه که منابع استانی برای تکمیل آنها پاسخگو نبود و نیازمند منابع ملی بود با پیگیری های لازم محقق شد.

وی به راه روستایی زردین منشاد که راه ارتباطی دو شهرستان مهریز و تفت است و قدمتی بیش از یک دهه دارد اشاره کرد و گفت: امید است اداره کل راهداری استان نگاه ویژه ای به این پروژه داشته باشند تا این راه روستایی به بهره برداری برسد.

مرادیان با اشاره به اینکه سال گذشته در بحث راهداری زمستانه سال سختی داشتیم تصریح کرد: در فصل زمستان و شرایط بحرانی با کمبود امکانات مواجه هستیم که با تقاضاهای فراوانی مردمی مواجه شده و عملا موفق به باز نگه داشتن راههای شریانی هستیم و امکانات و نیروی انسانی محدودی برای باز کردن راههای روستایی داریم.

وی در ادامه خطاب به اداره کل راهداری استان خواستار امکانات و نیروی انسانی برای راهداری زمستانه در سال پیش رو شد تا شهرستان مهریز در سال جاری و سالهای آینده دغدغه ای در این حوزه نداشته باشد.

همچنین معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهریز از خدمت ۴ ساله مهندس باغبان قدردانی کرد و برای رییس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آرزوی موفقیت نمود.

۱۴۰۲/۰۳/۱۱

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز