افتخاری دیگر برای مهریز/دوچرخه سواران مهریزی قهرمان آسیا شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، دوچرخه سواران مهریزی باری دیگر برگ زرینی بر افتخارات شهرستان مهریز افزودند و در نخستین مرحله رقابت‌های دوچرخه سواری جام باشگاه‌های آسیا با اختلافی نزدیک به 300 امتیاز قهرمان شدند وبا این درخشش کاپ قهرمانی قاره کهن به پیشگامان کویر یزد رسید.
مسابقات دوچرخه‌سواری جام باشگاه‌های آسیا در مواد پیست، با کسب مقام قهرمانی توسط پیشگامان کویر یزد و درخشش دوچرخه سواران مهریزی در رده‌بندی تیمی به اتمام رسید.
نخستین مرحله از رقابت‌های دوچرخه سواری جام باشگاه های آسیا در مواد پیست، از شنبه بیست و نهم مهرماه به مدت سه روز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
دوچرخه سواران مهریزی تیم پیشگامان کویر یزد در این دوره از رقابت‌ها مقام‌های زیر را کسب کردند:

در ماده مدیسون سیدمعزالدین سیدرضایی طلای ارزشمندی را کسب کرد.
در ماده اومنیوم، حمید بیک خورمیزی بر سکوی سوم ایستاد،  در ماده تیم اسپرینت دوچرخه سواران مهریزی خوش درخشیدند و تیم پیشگامان کویر یزد مدال طلای این مواد را به گردن آویخت.
در ماده دورامتیازی هم سیدمهدی سیدرضایی سکوی سومی را از آن خود کرد و برگ زرینی دیگر بر افتخارات برادران سیدرضایی افزود.
در ماده تعقیبی تیمی هم رکابزنان مهریزی تیم پیشگامان یزد بر سکوی سوم ایستادند.
پس از اتمام این مسابقات، رده‌بندی تیم‌های شرکت‌کننده به این شرح اعلام شد:
پیشگامان کویر یزد با ۱۰۱۷ امتیاز اول شد و دانشگاه آزاد ۷۲۲٫۶ امتیاز دوم شد.
پتروشیمی تبریز با ۵۰۲٫۵ امتیاز سوم شد، هولی برادر چین با ۴۹۸ امتیاز بر جایگاه چهارم ایستاد، پیست آستانا با ۳۶۵ امتیاز مقام پنجم را کسب کرد و سایکلو چنل توکیو با ۲۳۰ امتیاز مقام ششم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.
تیم‌های مالزی با ۲۲۱٫۵ امتیاز، ازبکستان با ۱۹۴ امتیاز، هنگ‌کنگ با ۱۷۵ امتیاز، چین تایپه با ۱۲۹ امتیاز، هندوستان با ۱۱۲ امتیاز، قطر با ۸۳ امتیاز و قزاقستان با ۱۸ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

ابوالفضل زارع زاده، سید معزالدین سید رضایی، حمید بیک خورمیزی، رضا حسینی، مسعود زارع، ناصر رضاوی، سید محمد مهدی سید رضایی و امیر حسین شجاعتی  دوچرخه سواران مهریزی در کنار محمد و محمود پراش ترکیب تیم پیشگامان کویر یزد  را این رقابتها تشکیل دادند.