باحضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، در روز شهرستان مهریز مجتمع گردشگردی سروستان این شهرستان افتتاح شد.  

در نهمین روز از سال 96 فاز اقامتی مجتمع گردشگردی سروستان شهرستان مهریز  با حضور "فاطمه دانش یزدی" مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد وفرماندار شهرستان مهریز و  جمعی از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.
 
طرح مجتمع گردشگری سروستان مهریز شامل مجموعه واحدهای اقامتی، رستوران، تالار عروسی میباشد که تاکنون فاز اقامتی آن به بهره برداری رسیده است.
 
لازم به ذکر است فاز اقامتی مجتمع گردشگری ستارگان مهریز توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسیده و درحال توسعه میباشد                                          
مجتمع گردشگرى سروستان در زمينى به مساحت قريب به ١٠٠٠٠مترمربع با دوازده اتاق سه ستاره افتتاح و باسرویس دهی وی آی پی جهت میهمانان تا پایان سال ٩٦ به بیست اتاق و هتل چهار ستاره تبدیل خواهدشد و با ارايه خدمات در بخش اقامتی و اغذیه و نوشابه و لاندری و ساير امكانات رفاهى از جمله اینترنت وکمپ ورزشی و تفریحی مجهز خواهد شد. اين مجتمع در حال برنامه ریزی زیر ساخت دو سالن تشریفات مراسم چند منظوره باظرفیت 700نفر نيز ميباشد.
همچنين امكانات بالقوه اى جهت احداث آتلیه عروس و اتاق عروس و مراسم اداری همراه با سرویس تشريفات كارسازى خواهد شد. ضمناً چند طرح برای آتلیه حرفه اى و خاص مدنظر هست كه عمليات اجرايى آن تا پایان ٩٦ إن شاالله به بهره برداری خواهد رسید.
همچنين برنامه ریزی دقيق جهت تبدیل مجتمع به مجموعه هتلهای سبز و ارايه ساير خدمات گردشگرى و طبيعى جديد و مدرن در دست اقدام است.