اعتياد به مواد مخدر زمينه‌ساز بسياري از مشكلات و مسائل اجتماعي است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداري مهريز گفت: : بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه ناشی از مصرف مواد مخدر است که در این راستا باید آگاهی جامعه به ویژه خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان در زمینه مواد مخدر افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز ، اولين نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر درسال 98 در سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي فرمانداري مهريز با قدردانی از تلاش نیروهای مختلف در امر مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی و انتظامي در سال گذشته نقش مهمی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر داشته اند

محمد جواد برزگر بيان داشت: براساس منويات مقام معظم رهبري در مقابله با آسیب‌های اجتماعی نباید به کارهای معمولی و جاری دستگاه‌ها اکتفا شود بلكه بايد کار فوق العاده اي و تلاش مضاعف صورت گيرد.

معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي فرمانداري مهريز افزود: سالروز جهاني مبارزه با مواد مخدر نزديك است و انتظار است كه اقدامات ويژه‌اي از سوي دستگاه‌هاي مختلف هدف انجام  شود.

برزگر با بيان اينكه در حال حاضر اعتياد معضل يك قشر خاص نيست گفت: در كليه آسيبهاي اجتماعي كه در كشور وجود دارد ردپاي اعتياد ديده ميشود و اين در حالي است كه درصورت عدم مراقبت‌هاي لازم و نداشتن مهارتهاي زندگي اين معضل گريبان گير هر فرد در هر جايگاه و مقامي خواهد شد، لذا تمام اقشار جامعه در معرض تهديد خواهندبود.

وي مواد مخدر را یکی از آثار مهم ایجاد آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه ناشی از مصرف مواد مخدر است که در این راستا باید آگاهی جامعه به ویژه خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان  در زمینه مواد مخدر افزایش یابد.