استقبال مسئولین مهریز از دونده هرمزگانی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، یک جوان هرمزگانی، که قصد دارد از هرمزگان تا حرم امام خمینی(ره) را بدود امروز وارد مهریز شد و جمعی از مسئولین شهرستان از وی استقبال کردند.

استقبال از زائران مرقد مطهر امام (ره)


حسن زارعی یازده روز پیش از هرمزگان دویدن به سوی حرم امام خمینی(ره) را با هدف بیعت با آرمان های امام و رهبر انقلاب آغاز کرد تا با طی مسیر 1300 کیلومتر، 14 خرداد سالروز رحت امام خمینی(ره) در مرقد آن امام باشد.
وی در گفتگو با خبرنگار فارس در مهریز، با اشاره به نامگذاری امسال با نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» افزود: من یک جوان نسل سومی هستم و می خواهم به رهبرم بگویم ما هم مثل جوانان نسل اول و دوم مثل کوه پشت سرتان ایستاده‌ایم.
وی دوندگی خود را یک کار ورزشی ارزشی سیاسی نام برد و گفت: آمریکا و اسرائیل جنایتکار بدانند که از طریق جنگ نرم و  اگر  حتی میلیاردها دلار خرج کنند باز هم نمی توانند بر جوانان ایرانی مسلط شوند.
زارعی کار ورزشی ارزشی سیاسی را پنج مرحله عنوان و تصریح کرد: برنامه من در مرحله اول از بندرعباس به سمت مرقد امام(ره)، مرحله بعد از مرقد امام تا مشهد الرضا(ع)، مرحله سوم از شلمچه تا کربلا، مرحله بعد از کربلا تا مدینه و در مرحله آخر نیز قصد دارم از حرم حضرت زینب(س) را  تا فلسطین دوندگی کنم تا جوانان فلسطینی بدانند حتی جوانان نسل سومی ایران هم پشت سر آنان ایستادند و دست از یاری آنها برنمی دارند.
این دونده ی هرمزگانی با توصیه ای به جوانان و مردم، حضور حداکثری و  مشارکت آگاهانه در انتخابات آتی را خواستار شد و گفت:  مردم باید با خلق حماسه ای دیگر و مثل همیشه با میزان رای بالا، مشت دهنی به آمریکا و تمامی دشمنان اسلام بزنند.