استفاده از ظرفیت اساتیـــد و نخبـگان بومـی در ارتقا عرصـه هـای شهـرستان مهریـز

 

فرماندار مهریز بر استفاده از ظرفیت و نظرات اساتید و نخبگان بومی در ارتقای تمامی عرصه های سطح شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، محمد دهقان بنادکی در نشست با اساتید دانشگاه های شهرستان ضمن تبریک روز معلم و تشکر از تمام اساتید که در راه علم و دانش فعالیت می کنند، به دوران پسا کرونا و افت تحصیلی دانشجویان اشاره کرد و افزود: قطعا برگزاری جلساتی با حضور اساتید و طرح و ارائه راهکارهای لازم می تواند موثر باشد چرا که با استفاده از ظرفیت های بومی مشکلات شهرستان رفع می شود.

وی با اشاره به برگزاری دو همایش تجلیل از نخبگان شهرستان، گفت: با برگزاری چنین همایش هایی، زمینه حمایت از دو دانش آموز نخبه شهرستان و دو نفر از نخبگانی که در عرصه شرکتهای دانش بنیان فعالیت می کنند فراهم شد.

وی به ایجاد بانک اطلاعاتی اساتید دانشگاههای شهرستان اشاره و بیان کرد: مهریز نخبگان خوبی دارد که می توان از پتانسیل نخبگان بومی و همچنین اساتید دلسوز بهره برد.

فرماندار مهریز با بیان اینکه هرگونه ایده و نظری که می تواند به ارتقای رفاه مردم شهرستان و بالا رفتن سطح مهریز در تمام عرصه ها منجر شود استقبال می کنیم اظهار امیدواری کرد: با استفاده و تلفیق علم و هنر که در بین نخبگان و اساتید مهریز وجود دارد اقدامات خوبی می شود در شهرستان رقم زد.

در ادامه اساتید دانشگاه های مهریز به بیان مطالبات خود در حوزه دانشگاه و مسائل مربوط به شهرستان پرداختند.

در این مراسم از زحمات اساتید دانشگاه های شهرستان مهریز تقدیر بعمل آمد 

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز