استاندار یزد در سفر یک روزه به مهریز از پروژه های عمرانی و بخش صنعت این شهرستان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، استاندار یزد، نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس اسلامی به همراه فرماندار مهریز و جمعی از مدیران استان و شهرستان از چند پروژه های عمرانی و بخش صنعت مهریز بازدید کردند.
گروه صنعتی معدنی سیمان تجارت مهریز اولین پروژه ای بود که فلاح زاده ازخط تولید و سیلوهای ذخیره سازی آن بازدید کرد.
این کارخانه در حال حاضر شرایط  اشتغال ۶۰۰ نفر را بصورت مستقیم و بیش از ۲۰۰۰ نفر را بصورت غیر مستقیم فراهم کرده است.
کارخانه سیمان تجارت با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان ، روزانه ۳۲۰۰ تن کلینکر تولید می کند.
بازدید از پروژه احداث تقاطع امام علی(ع) برنامه دیگر استاندار در سفر به مهریز بود.
پروژه احداث تقاطع امام علی(ع) در ورودی مهریز با برآورد اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان در حال اجرا می باشد. استاندار در بازدید از این پروژه دستور داد تا جهت احداث این تقاطع بصورت دو بانده پیگیری  و اقدامات لازم انجام پذیرد.
فلاح زاده همچنین در بازدید از پروژه احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی آتنا در راستای تامین آب مورد نیاز این مکان، دستوراتی را صادر کرد.
۱۶ سوئیت اقامتی در مجتمع خدماتی رفاهی آتنا در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار با اعتباری معادل ۱۱ میلیارد تومان در شهرستان مهریز در حال احداث است.
کارخانجات تولید کاشی اطلس و مهسرام از دیگر برنامه های بازدید استاندار یزد در مهریز  بود.کاشی مهسرام با اشتغال ۲۰۰ نفر، روزانه بین ۱۰ تا ۱۲ هزار متر مربع تولید کاشی دارد که میزان صادرات این کارخانه ۳۰ درصد تولید روزانه می باشد.
کاشی اطلس نیز در مهریز روزانه ۱۳ هزار متر مربع کاشی و سرامیک تولید می کند.
استاندار یزد در بازدید از کارخانه موکت فیروزه در جریان مسائل و مشکلات این کارخانه قرار گرفت.
کارخانه موکت فیروزه با تولید روزانه ۳۰ هزار متر مربع و اشتغال ۱۱۸ نفر توانسته در بین سه تولید کننده برتر موکت  درکشور قرار گیرد.
بازدید از تصفیه خانه شهرک صنعتی مهریز یکی دیگر از برنامه های سفر استاندار به مهریز بود. فلاح زاده  با توجه به پیشرفت قابل توجه این پروژه، تلاش و همکاری مسئولین مرتبط را برای راه اندازی زود هنگام آن خواستار شد.
تصفیه خانه شهرک صنعتی مهریز با مساحت ۳۰۰ هکتار،با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حال احداث می باشد. این تصفیه خانه ۱۱ لیتر بر ثانیه تصفیه آب انجام میدهد.
استاندار در ادامه سفر به مهریز از پروژه های مسکن مهر، باغ پهلوان پور و همچنین محل احداث مجتمع گلخانه ای و مجتمع دامداری بازدید کرد.
عمده مشکلات موجود در راستای اجرای پروژه های شهرستان مهریز مسئله تامین آب و سرمایه در گردش بود که فلاح زاده در راستای رفع این مشکلات دستوراتی را صادر کرد.