در هفته دفاع مقدس ،استاندار ، نمایندگان مردم یزد  و اشکذر و بافق و مهریز و بهاباد و ابرکوه و خاتم درمجلس شورای اسلامی ، مدیران کل به همراه فرماندار و مسوولان اجرایی مهریز با حضور در منازل شهدا با اهداف و آرمان های سروقامتان همیشه ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند .

" سید محمد میرمحمدی"استاندار یزد صبح پنج شنبه 3 مهر ماه با حضور درشهرستان مهریز با خانواده 4 شهید دفاع مقدس این شهرستان دیدار کرد.
در این دیدارها که همزمان با هفته دفاع مقدس شکل گرفت،امام جمعه مهریز،فرماندار و جمعی از مدیران این شهرستان، معاونین استاندار و نمایندگان مردم یزد و اشکذر و بافق و مهریز و بهاباد و ابرکوه و خاتم، استاندار یزد را همراهی می کردند.
وی در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، پیروزی سپاه اسلام بر استکبار را، پیروزی خون بر شمشیر خواند و گفت: عزت و سربلندی خانواده های معظم شهدا برای همه ما مسلم و احترام و جایگاه این عزیزان واضح و مبرهن است.
در این دیدارها که 4 ساعت به طول انجامید، از خانواده شهیدان والامقام احمد زارع زاده- ولادت1342،شهادت 1362 در عملیات والفجر 2-،سید مهدی محسن زاده- ولادت 1346،شهادت 1367 محل شهادت شلمچه -، شهید سید حسین میروکیلی- ولادت 1345،شهادت 1361 محل شهادت عملیات والفجر مقدماتی- و شهید سید محمد رضا طباطبایی –ولادت 1346، شهادت 1365،محل شهادت شلمچه -  دیدار به عمل آمد.