از سوی ستاد دهه فجر مهریز انجام می‌شود: برگزاری 30 برنامه توسط کمیته کارگری مهریز در ایام دهه فجر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر شهرستان مهریز از برگزاری بیش از 30 برنامه توسط کمیته کارگری در ایام الله دهه فجر خبر داد.
سیدحسین سالاری در نشست کمیته کارگری ستاد دهه فجر شهرستان مهریز اظهار داشت: گروه‌ها و اقشار مختلف از جمله کارگران در شکوفایی و به ثمر رساندن انقلاب نقشی اساسی داشتند و بعد از آن نیز در حمایت از انقلاب اسلامی، این حضور استمرار یافته است.
وی افزود: گرامیداشت سی و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا تمام عاشـقان و یـاران راستین انـقلاب، یکپارچه و متحد با اندیشه‌های پاک و اهداف متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیمانی مجدد ببندند و پیشتیبانی و حمایت خود را از ولایت امر مسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نمایش بگذارند.
سرپرست اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز با بیان اینکه دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ مردم ایران و یک بحث مردمی است، افزود: مراسم دهه فجر باید هر سال با شکوه‌تر برگزار شود.
سالاری با اشاره به بصیرت بالای ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی عنوان کرد: باید قدردان این ملت بود چرا که آنها با حضوری همیشگی در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی وفاداری و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند.
وی تصریح کرد: کمیته کارگری ستاد دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی همگام و همراه بـا سایر کمیته‌ها با هدف برنامه‌ریزی، ساماندهی، نظارت و هماهنگی در امر برگزاری مراسم‌های ایام‌الله دهه فجر و فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حـضور و نقش‌آفرینی کارگران زحمتکش فعالیت خواهد کرد.
در ادامه نیز اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر پرداختند.
برگزاری جنگ شادی با حضور کارگران و خانواده‌های آنان، برگزاری مسابقات ورزشی کارگری در مجموعه ورزشی کارگران، برگزاری مسابقه خاطره نویسی انقلاب و اهدای جوایز به نفرات برتر، برگزاری مسابقه تیراندازی بین واحدهای صنعتی، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله تنیس روی میز، شطرنج و ... در محل گروه صنعتی و معدنی تجارت سیمان مهریز، برگزاری جشن انقلاب همراه با اهدای جوایز، ویزیت رایگان کارگران در ایام‌الله دهه فجر، ارائه خدمات فیزیوتراپی، ارائه خدمات گفتار درمانی به کارگران و خانواده‌های آنان به صورت رایگان و خدمات مشاوره‌ای با تخفیف 50 درصد در زمینه‌های تحصیلی، خانوادگی و شغلی از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.