اختصاص بلوار ولي عصر(عج) مهريز از ساعت 21 تا 23 هر شب براي اجراي ورزش همگاني

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، در جلسه شوراي ترافيك شهرستان مهريز كه با حضور اعضا در محل فرمانداري اين شهرستان تشكيل شد بنا به درخواست هيات دوچرخه سواري شهرستان در مورد اختصاص يكي از خيابان هاي شهر به ورزش دوچرخه سواري در ساعات پاياني شب،‌پس از استماع دلايل توجيهي توسط رئيس هيئت دوچرخه سواري شهرستان و موافقت اعضاي شوراي ترافيك شهرستان مقرر شد باند سمت راست بلوار ولي عصر، حد فاصل ميدان شهداي گمنام تا ميدان ولي عصر(عج) از ساعت 21 تا 23 هر شب به مدت دو ماه آزمايشي با رعايت كليه ضوابط و مقررات ايمني و نظارت كامل و حضور مستمر راهنمايي و رانندگي بدين منظور از تاريخ 24 ارديبهشت 90 اختصاص يابد.
همچنين با توجه به اينكه در ساعات مذكور عبور و مرور وسايل نقليه در باند مخالف بصورت رفت و برگشت انجام خواهد شد راهنمايي رانندگي با نصب علائم ترافيكي و حضور ماموران تمهيدات لازم براي اطلاع رانندگان و كنترل سرعت فراهم نمايد و براي پيشگيري از بروز هر گونه حادثه براي دوچرخه سواران و ... بريدگي طول بلوار و ساير نقاط دسترسي به مسير معين شده به نحو مقتضي مسدود شود.
مسئوليت ارائه گزارش نحوه اجرا و نظارت بر حسن اجراي اين مصوبه به عهده راهنمايي رانندگي شهرستان خواهد بود.
در پايان اين جلسه همچنين درخواست جمعي از شهروندان مهريزي در خصوص  ورود و توقف وسايل نقليه سنگين در سطح شهر مطرح و مقرر شد طبق ضوابط راهنمايي رانندگي اقدام گردد.
جلسه هماهنگي در خصوص ساماندهي ورودي مهريز در اسرع وقت نيز موضوع جلسه آتي اين شورا خواهد بود.