آیین بزرگداشت سالروز حماسه 9دی در مهریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، آیین بزرگداشت حماسه 9دی در مسجد جامع ولی عصر مهریز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین و مردم ولایتمدار این شهرستان برگزار شد .
حجت الاسلام سبحانیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم با بیان اینکه جهان در روز نهم دیماه قدرت ولایت فقیه را دانست افزود:
حماسه عظیم 9 دی روز میثاق امت شهید پرور با ولایت فقیه و آرمان های انقلاب و تجلی قدرت مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
وی بیان داشت: بصیرت انقلابی، غیرت و تعصب دینی، عشق و وفاداری مردم به اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی در حماسه بزرگ 9 دی تجلی و تبلور پیدا کرد.
سبحانیان گفت:  اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان داخلی و خارجی برای به چالش کشیدن نظام دست به دست هم داده بودند ملت با حضور حماسی خود، برگ زرین دیگری را رقم زده است.
در ادامه نیزحجت الاسلام و المسلمین علی برهان امام جمعه مهریز با بیان اینکه نهم دیماه مردم انقلاب اسلامی را که توسط فتنه گران در پرتگاه نابودی بود تثبیت کردند افزود:
 9 دي ۸۸، ايران اسلامي بيعت خويش را با رهبر حکیم انقلاب به اثبات رساند و با حضور آگاهانه و مقتدرانه خويش، چشم فتنه را كور كرد.
برهان افزود: دشمنان داخلی و خارجی كه از حضور میلیونی مردم در عرصه انتخابات همه نقشه های شوم خود را نقش بر آب دیده بودند ، فتنه 88 را رقم زدند
وی اضافه كرد: آنها می خواستند با دامن زدن به اینكه در انتخابات رییس جمهوری تقلب صورت گرفته ، این موفقیت نظام و شیرینی حضور میلیونی مردم را تلخ كنند.