آغاز مرحله تکمیلی گازرسانی به 7 روستای شهرستان مهریز با هزینه ای بالغ بر 300 میلیارد ریال

در دیدار فرماندار مهریز با مدیرعامل شرکت گاز استان مطرح شد تاکید بر همراهی و همکاری سایر ادارات شهرستان با شرکت گاز به منظور تسریع در انجام پروژه های گازرسانی

 

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز ، صبح امروز فرماندار این شهرستان با مدیرعامل شرکت گاز استان دیدار و گفت و گو کرد.

 

فرماندار مهریز در این دیدار بر همراهی و همکاری سایر ادارات شهرستان با شرکت گاز به منظور تسریع در انجام پروژه های گازرسانی 7  روستای این شهرستان تاکید نمود.


رضا زارع زاده با بیان مطلب فوق افزود: شرکت گاز در سالهای اخیر علی رغم سختی ها و مشکلات موجود توانسته با استفاده از نیروهای متخصص و تلاشگر به رسالت خود در زمینه گازرسانی عمل نماید که حاصل آن ارائه خدمات مطلوب به بخش خانگی و تجاری و کسب رضایت مردم بوده و از طرف دیگر با ایجاد شبکه های گازرسانی و تزریق این سوخت پاک و ارزان به صنایع، زمینه سرمایه گذاری هر چه بیشتر را در شهرستان فراهم آورد .


این مقام مسئول در ادامه تلاش های صورت پذیرفته توسط مجموعه گاز استان و شهرستان را مثبت ارزیابی نموده و خواستار تسریع در  پروژه گازرسانی به 7 روستای این شهرستان  و همچنین بخش صنعتی مهریز شد.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان در این دیدار گفت : در راستای تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نامگذاری سال جاری به عنوان سال رونق تولید، این شرکت برنامه ریزی لازم را جهت گازرسانی به حدود 52 واحد صنعتی صورت داده و با انجام این اقدام شاهد تحولی شگرف در شکوفایی اقتصادی، اشتغال زایی و توسعه و آبادانی شهرستان خواهیم بود.

 

میدانشاهی از اتمام فاز اول  57 کیلومتر خط تغذیه انتقال گاز به روستا های شهرستان مهریز در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت جهت تکمیل این پروژه در فاز تکمیلی ، 300 میلیار ریال تامین اعتبار شده و بزودی فاز تکمیلی آن کلید خواهد خورد و طی یک سال ونیم آینده این روستا ها از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت وضعیت جغرافیایی و کوهستانی روستاهای مذکور عملیات گازرسانی را با سختی های زیادی مواجه ساخته و  خواستار همکاری و مساعدت سایر دستگاه ها به ویژه دستگاه های مرتبط با پروژه های گازرسانی شد.