آزادی قدس شریف؛ فریاد یکصدای مردم مهریز در راهپیمایی روز قدس
مردم مهریز در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با سردادن شعارهای کوبنده "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر صهیونیست" وفاداری خود را به ملت غیور و مظلوم فلسطین نشان دادند.
اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهرستان همراه و همگام با مردم دیگر مناطق کشور درآخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها آمده بودند تا با سردادن شعارهای کوبنده “مرگ بر امریکا” و “مرگ بر صهیونیست” تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی و وفاداری خود را به ملت غیور و مظلوم فلسطین نشان دهند.
مردم انقلابی شهرستان مهریز که با اهدای ۳۱۳ شهید گلگون کفن وفاداری خود را به این انقلاب و ارزشهای آن اثبات کرده بودند باری دیگر امروز با حضور خود ثابت کردند که همچنان وحدت و همبستگی خود را حفظ کرده و با آگاهی بیشتر و مقاوم‌تر از گذشته از انقلاب دفاع می‌کنند.
مردم این شهرستان در قالب گروه‌های مختلف از کسبه و بازاریان، دانش‌آموزان و دانشجویان، طلاب و روحانیان گرفته تا ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و … حضور گسترده‌ای در راهپیمایی قدس داشتند.


مردم همیشه در صحنه مهریز با حرکت از محلات مختلف شهرستان به محوریت مسجد صاحب الزمان(عج)، مسجد براستین در مسیرهای اصلی راهپیمایی به راه افتادند و با تجمعی باشکوه در میدان ولی عصر(عج) خود را برای شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه آماده کردند.