آخرین شورای اداری شهرستان مهریز در سال 90 تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، آخرین جلسه شورای اداری شهرستان مهریز تشکیل شد
مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز در این جلسه سال 90 را سالی پرافتخار برای مردم شهرستان مهریز دانست و اظهار داشت: سالی که سپری شد در سراسر کشور عزیزمان هم از لحاظ عنوان که از سوی مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نامگذاری شد و هم از دید تلاشهای مفید و موثری که توسط دولت به ظهور رسید، بسیار پر اهمیت جلوه کرد.
وی افزود: در راستای این اهمیت شهرستان مهریز نیز با تداوم حرکت در مسیر توسعه، گامها و جهش های عظیمی به سمت پیشرفت داشت و در سایه تلاش، تفکر و تعامل خوب مردمش به مدد ویژگیهای ذاتی اهالی کویر که همان قناعت، مناعت طبع و سختکوشی است، در بخشهای مختلف در یک ساله اخیر کارنامه درخشانی را بر دست گرفته است.
کیانی مقدم بیان داشت: حضور و مشارکت مثال زدنی اسلامی مردم همیشه در صحنه شهرستان مهریز در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مهمترین موفقیت ها و افتخارات مردمان این شهرستان است.
وی توسعه روز افزون شهرستان مهریز در تمام بخش ها در سال 1390 را مدیون زحمات و تلاش مدیران شهرستان و همت و همراهی مردمان خونگرم و قدرشناس این شهرستان دانست.
وی ادامه داد: تلاش جدی تر و پشتکار بیشتر مدیران شهرستان مهریز برای حل مشکلات مردم در راستای توسعه این شهرستان از اهم وظایف و برنامه های شهرستان است که با همت و یاری مردم به نتیجه خواهد رسید.