2024 07 05
استاندار یزد مطرح کرد؛

یزد؛ از استان های سرآمد کشور در حوزه مشارکت در مرحله اول انتخابات/ مردم استان یزد در...

استاندار یزد با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان یزد در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: مردم استان یزد در مرحله دوم انتخابات نیز حماسه دیگری خواهند آفرید.

39
2024 07 04
استاندار یزد در نشست شورای مسکن استان مطرح کرد؛

ساخت یک میلیون مسکن در سال، قانون مصوب مجلس و نیاز مبرم کشور است/ سهم ۶۰ درصدی گروه...

استاندار یزد با اشاره به سهم ۶۰ درصدی گروه کالایی مسکن و اجاره بها در نرخ تورم استان، گفت: ساخت یک میلیون مسکن در سال، قانون مصوب مجلس و نیاز مبرم کشور است.

56
2024 07 03
استاندار یزد در بازدید از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان...

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان؛ مجموعه‌ای فعال، خلاق و نوآور/ ساختار چالاک و عملیاتی،...

استاندار یزد حوزه هنری انقلاب اسلامی استان را مجموعه‌ای فعال، خلاق و نوآور دانست و گفت: بزرگترین ویژگی این مجموعه ساختار چالاک و عملیاتی با حجم قابل توجه اقدامات و فعالیت‌های آن به لحاظ کیفی و کمی است.

98

اطلاعیه ها

پيام ها

مهریز؛ شهر تاريخ وطبیعت
در تاریخ سرزمین کهن مهریز پویندگی و توانمندی قرین پایداری و پایندگی بوده است. زندگی مردمش را از دیرباز هم بر نقش و نگار طاق و رواق و شبستان و ایوان می بینیم و هم  نوشته ها و نگاشته های روی خشت ها و تخته سنگ ها و طومارها و اوراق کتاب ها . فضای فرهنگی و معنوی این سرزمین را از همان آغاز راه گوهری ارزشمند می یابیم و طبیعتش را برخوردار از همه مواهب و ذخایرخدادادی. ساکنانش نه تنها دوستدار طبیعت اند که زندگی را در دل آن سامان داده اند و با آهنگ جاودانی و همیشگی طبیعت همساز ساخته اند و نقش این طبیعت و شگفتی هایش به دست آنان بر سنگ و فلز و چوب به جای مانده و فرآورده های هنری اعجاب آوری را پدیدآورده است.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی

معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی

میز خدمت استانداری

مرکز خدمات سرمایه گذاری