2024 07 01
استاندار یزد مطرح کرد؛

شهیدان بهشتی و رئیسی از افتخارات و پشتوانه‌های محکم دستگاه قضا هستند/ تعامل بالای دستگاه...

استاندار یزد با اشاره به تعامل بالای دستگاه قضا و مجموعه اجرایی استان در حوزه‌های مختلف گفت: تعامل، تسهیلگری و پیگیری معاونین و روسای سازمان‌های مرتبط با دستگاه قضا فرصتی مغتنم برای پیشرفت استان است.

40
2024 06 28
استاندار یزد مطرح کرد؛

پیگیری جدی چالش آبی استان یزد در دولت سیزدهم/ تامین امنیت خط انتقال آب به استان به واسطه...

استاندار یزد با حضور در برنامه «حماسه جمهور» شبکه یزد به تشریح مهم‌ترین اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در کشور و استان و دعوت مردم به حضور در انتخابات پرداخت.

100
2024 06 27
استاندار یزد در نشست شورای عالی مسکن مطرح کرد؛

تایید نهایی ساخت ۵۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان یزد/ آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۲...

استاندار یزد در ارتباط ویدئوکنفرانسی نشست شورای عالی مسکن، با اشاره به تامین زمین برای ۸۲ هزار واحد مسکونی در استان یزد، گفت: با توجه به تامین زمین مازاد بر نیاز ۵۸ هزار ثبت نام کننده تایید نهایی شده و...

156

اطلاعیه ها

پيام ها

مهریز؛ شهر تاريخ وطبیعت
در تاریخ سرزمین کهن مهریز پویندگی و توانمندی قرین پایداری و پایندگی بوده است. زندگی مردمش را از دیرباز هم بر نقش و نگار طاق و رواق و شبستان و ایوان می بینیم و هم  نوشته ها و نگاشته های روی خشت ها و تخته سنگ ها و طومارها و اوراق کتاب ها . فضای فرهنگی و معنوی این سرزمین را از همان آغاز راه گوهری ارزشمند می یابیم و طبیعتش را برخوردار از همه مواهب و ذخایرخدادادی. ساکنانش نه تنها دوستدار طبیعت اند که زندگی را در دل آن سامان داده اند و با آهنگ جاودانی و همیشگی طبیعت همساز ساخته اند و نقش این طبیعت و شگفتی هایش به دست آنان بر سنگ و فلز و چوب به جای مانده و فرآورده های هنری اعجاب آوری را پدیدآورده است.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی

معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی

میز خدمت استانداری

مرکز خدمات سرمایه گذاری