2024 07 18
استاندار یزد مطرح کرد؛

ضرورت تبیین دستاوردها و خدمات سازمان تامین اجتماعی/ لزوم پیگیری سرمایه‌گذاری سازمان...

استاندار یزد با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردها و حجم عظیم خدمات سازمان تامین اجتماعی، گفت: مسئولیت ها در این مجموعه به واسطه قوانین غیرقابل انعطاف و مراجعین متعدد از قشر کم برخوردار سنگین‌تر شده است.

9
2024 07 13
استاندار یزد در نشست بزرگداشت روز ملی فناوری اطلاعات مطرح...

«فناوری اطلاعات و استعلام‌های بر خط» قلب برگزاری انتخابات / ضرورت پیگیری برنامه‌‌های...

استاندار یزد «فناوری اطلاعات و انجام استعلام‌های بر خط» را قلب برگزاری انتخابات دانست و گفت: مسئله اقتصاد دیجیتال و توسعه پلتفرم‌ها و سکوها از ضروری‌ترین برنامه‌های مورد پیگیری در کشور است.

140
2024 07 13
استاندار یزد مطرح کرد؛

گردش نخبگانی در سیستم مدیریتی، لازمه پیشرفت کشور/ پیشرفت ایران و خدمت به مردم؛ فصل مشترک...

استاندار یزد از پیگیری اصلاح ایرادات سازمان لیگ از ورزشگاه شهید نصیری خبر داد و گفت: با توجه به زمانبر بودن تعویض چمن، در حال متقاعد کردن فدراسیون برای تایید اصلاح چمن ورزشگاه و میزبانی از مسابقات لیگ برتر...

108

اطلاعیه ها

پيام ها

مهریز؛ شهر تاريخ وطبیعت
در تاریخ سرزمین کهن مهریز پویندگی و توانمندی قرین پایداری و پایندگی بوده است. زندگی مردمش را از دیرباز هم بر نقش و نگار طاق و رواق و شبستان و ایوان می بینیم و هم  نوشته ها و نگاشته های روی خشت ها و تخته سنگ ها و طومارها و اوراق کتاب ها . فضای فرهنگی و معنوی این سرزمین را از همان آغاز راه گوهری ارزشمند می یابیم و طبیعتش را برخوردار از همه مواهب و ذخایرخدادادی. ساکنانش نه تنها دوستدار طبیعت اند که زندگی را در دل آن سامان داده اند و با آهنگ جاودانی و همیشگی طبیعت همساز ساخته اند و نقش این طبیعت و شگفتی هایش به دست آنان بر سنگ و فلز و چوب به جای مانده و فرآورده های هنری اعجاب آوری را پدیدآورده است.

معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی

معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی

میز خدمت استانداری

مرکز خدمات سرمایه گذاری