فرماندار مهریز در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مطرح کرد؛

هنرمندان سرمایه های فرهنگی و هنری جامعه می باشند

خدمت رسانی به مردم به ساعات اداری محدود نشود / هنرمندان سرمایه های فرهنگی و هنری جامعه می باشند/ مسئولان از هنرمندان شهرستان حمایت کنند / مصوبات شورای فرهنگ عمومی با جدیت پیگیری شود
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، آیین تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز با حضور فرماندار شهرستان، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و جمعی از مسئولین و هنرمندان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار مهریز در این جلسه خطاب به مسئولین بیان کرد : خدمت به مردم افتخار و مهم‌ترین هدف دولت است و مسئولین خدمت رسانی به مردم را تنها به وقت اداری محدود نکنند.
وی گفت : خدمت به مردم باید بدون هیچ چشمداشتی و توقعی صورت پذیرد چرا که در کار ها ، باید به دور از هر گونه حب و بغض ، به مردم خدمت کنیم.
فرماندار مهریز در بخش دیگر سخنان خود افزود : هنرمندان به عنوان قشر تاثیرگذار بخش فرهنگی و هنری، سرمایه های عظیم این حوزه جامعه هستند.
او بیان کرد: فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر باید با عشق و علاقه باشد تا آثار ماندگار و تاثیرگذاری تولید شود.
مقام عالی دولت در شهرستان افزود: توجه به هنرمندان پیشکسوت جایگاه ویژه ای دارد و تکریم از این قشر فرهیخته از ضروریات است
دهقان بنادکی با تاکید بر اینکه هنرمندان باید به جایگاه واقعی خود دست یابند، مطرح کرد: وظیفه مدیران و دستگاه های اجرایی باید پشتیبانی از حوزه های مختلف هنری باشد تا آنان به این جایگاه واقعی برسند.
وی تاکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان بعنوان یک نیاز و در جهت اعتلای فرهنگی باید به حوزه فرهنگی بها داده و از هنرمندان حمایت کنند.
همچنین فرماندار مهریز به اهمیت و ضرورت جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اشاره کرد و گفت: مسئولین امر با جدیت مصوبات این جلسات را پیگیری کنند.
در این مراسم احسان عابدی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:
هنر زبان مشترک تمام کشورهای دنیا است که می توانند با به تصویر کشیدن موضوعات مختلف در مسیر اعتلای فرهنگی جامعه حرکت کنند.
وی در ادامه به گزارش عملکرد و اهمیت جایگاه هنرمندان در سطح استان صحبت کرد.
در این مراسم از زحمات آقای زارعیان تقدیر و اقای دهقان نیری به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز معرفی شد.