در آستانه هفته دولت سال 1401 صورت گرفت؛

نشست صمیمی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه مهریز با فرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین نجم الهدی مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر ، آغاز هفته دولت را تبریک گفت.

وی به موثر بودن تریبون های نمازجمعه و اثرگذاری بیانات ائمه جمعه اشاره کرد و با قدردانی از حمایت های انجام شده از دولت مردمی و جهادی سیزدهم، خواستار استمرار امیدآفرینی در جامعه شد.

حجت الاسلام نجم الهدی افزود : بهره‌گیری از کارکردهای نماز جمعه به عنوان یک تریبون هفتگی مردمی ظرفیتی برای تبیین دستاوردهای نظام و مواضع رهبری است که فرمانداران می توانند از این تریبون برای اطلاع رسانی اقدامات دولت به مردم استفاده کنند.

در ادامه فرماندار مهریز ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به مهمانان عنوان کرد: ائمه جمعه به عنوان پدران معنوی هر شهر نقشی بی بدیل در حفظ اتحاد و همدلی میان اهالی دارند.

وی ضمن تشریح از اقدامات مهم شهرستان در سال اول خدمت دولت سیزدهم افزود: قطعا فعالیت های شاخص و گام های توسعه  شهرستان با حمایت های امام جمعه مهریز تحقق خواهد یافت.

دهقان بنادکی ضمن قدردانی از همراهی قابل توجه امام جمعه مهریز در امورات سطح شهرستان گفت: پیروی از ولایت فقیه سر منشا حل تمام مسائل کشور است و انشالله با رهنمود های امام جمعه و  اتحاد و همدلی مسئولان گام های موثری در تحقق اهداف و پیشرفت شهرستان برداریم.

و در پایان از فرماندار مهریز به پاس خدمات و فعالیت های ارزنده در اقامه نماز جمعه شهرستان تجلیل شد.