به مناسبت هفته دولت سال 1401 صورت گرفت؛

نشست جمعی از بانوان مهریزی با فرماندار

بانوان مهریزی، همچنین اقشار و گروه های مختلف در شهرستان باید روحیه مطالبه گری را در خود تقویت کنند تا خواسته های آنها در چارچوب قانون پاسخ داده شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، محمد دهقان بنادکی در جمع بانوان فعال اجتماعی و فرهنگی شهرستان مهریز با اشاره به اینکه بانوان شهرستان مهریز از بانوان توانمند استان یزد هستند، اظهار داشت: باید تلاش کنیم همواره با نگاه مثبت و دیدگاه جدید در اجتماعات و جلسات حاضر شویم تا بتوانیم در مسیر پیشبرد اهداف حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در وعده و وعیدها قانونمدار حرکت کنیم، افزود: برخی دغدغه های مردمی درست و بجاست اما انتظارات باید به نحوی باشد که دست مسئولان باز باشد و برای رفع این دغدغه ها، بی قانونی اتفاق نیفتد.

دهقان بنادکی تصریح کرد: قبول داریم که در حوزه بانوان باید بسیار کار شود اما تلاش ما، حمایت از بانوان و شنیدن دغدغه های آنهاست.

فرماندار مهریز با بیان اینکه یکی از نیازهای بانوان مهریز آموزش است، افزود: متولیان امر، دوره های آموزشی بانوان مهریز در حوزه های مختلف را با هزینه فرمانداری برگزار کنند.

وی با تاکید بر اینکه خود بانوان نیز باید برای خودشان کاری انجام دهند، تاکید کرد: بانوان باید از ظرفیت و توانمندی های خود در راستای توانمندسازی سایر بانوان استفاده کنند.

فرماندار مهریز با بیان اینکه در شهرستان مهریز نه تنها در حوزه بانوان بلکه در سایر حوزه ها نیز در حوزه آموزش ضعیف عمل شده است، تصریح کرد: باید از ظرفیت روانشناسان، اساتید دانشگاه، علما و اساتید حوزه های مختلف در سطح شهرستان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه سطح برخی برنامه هایی که در مهریز اجرا می شود، پایین است، گفت: باید با همدلی و همراهی و انسجام، سطح برنامه های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی را ارتقاء دهیم.

نماینده عالی دولت در مهریز با تاکید بر اینکه مطالبه گری باید در بین گروه های مختلف به ویژه بانوان تقویت شود، افزود: مطالبه گری مسیر توسعه و پیشرفت را هموار می کند.

فرماندار مهریز در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح دستاوردهای دولت در شهرستان مهریز پرداخت و اظهار داشت: برخی پروژه های شهرستان مهریز سالهاست به دلیل نبود بودجه معطل مانده و به رغم اینکه مهریز خیران بزرگی دارد، این پروژه ها تکمیل نشده است.

وی بر لزوم نیازسنجی در زمینه پروژه های خیری تاکید کرد و گفت: شهرستان مهریز نیازهای متعددی دارد که امیدواریم خیران با شناسایی این نیازها، در راستای تامین نیازهای مردم و تکمیل پروژه های نیمه کاره قدم بردارند.

دهقان با بیان اینکه بانوان شهرستان مهریز در تجهیزات و امکانات بیشتر پارک بانوان دارند و شایسته نیست که تاکنون این نیاز آنها تامین نشده است، افزود: شخصا این مطالبه به‌حق بانوان مهریز را پیگیری خواهم کرد.

در این نشست معان برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، بخشدار مرکزی و مشاور فرماندار در امور بانوان و جمعی از زنان فعال شهرستان مهریز در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، ورزشی و هنری حضور داشتند.