دبیر ستاد انتخابات استان یزد:

نتایج اولیه ثبت نام داوطلبین نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد

 

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: از ۲۷ شهریورماه برای تمامی متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس پیامکی ارسال شده است که افراد می‌توانند نتیجه صحت‌سنجی نهایی مدارک بارگذاری شده را در پنجره واحد وزارت کشور مشاهده و پیگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، «سعید رستگاری» در این خصوص گفت: داوطلبان نمایندگی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می توانند برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک از مراجع صادر کننده گواهی از تاریخ 27 شهریورماه لغایت 2 مهرماه از ساعت ۸ الی ۱۸ به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند.
دبیر ستاد انتخابات استان یزد افزود: متقاضیانی که تاییدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، برای ثبت نام الکترونیکی  نهایی(با استفاده از شناسه پیگیری اخذ شده) از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز مجاز هستند.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشد می توانند اعتراض خود را در بازه زمانی مندرج در بند الف ثبت و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری کنند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد تصریح کرد: متقاضیان مشمول بند «ج» پس از ثبت اعتراض، می‌توانند به مراجع مربوطه مراجعه و برای رفع نقص مدرک مورد نظر اقدام کنند.
رستگاری در پایان ابراز داشت: در صورت تایید مدرک مورد نظر ، مرجع رسیدگی کننده فرصت دارد تا تاریخ 26 مهر ماه نظر خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام کند.