به گزارش روابط عمومی فرمانداری  مهریز و نقل ازخبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) – منطقه يزد، دکتر "محمدعلي طالبی" در نشست هم‌اندیشی انجمن مدیران صنایع و معادن شهرستان مهریز با اشاره به این که تشکل بزرگ، تشکلی است که تولید کالا و ایجاد اشتغال می‌کند، تاكيد كرد: مشارکت گروهی در حوزه‌های مختلف توانسته است بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کم کند.

وی با اشاره به تشکیل انجمن مدیران صنایع و معادن شهرستان مهريز، گفت: یک نظام صنفی قوی که اعضاي قوی و منسجم داشته باشد، می تواند مسایل و مشکلات را راحت‌تر پیگیری کند و تعامل دولت‌ها با این قبيل انجمن‌ها بسیار است و در قبال این مجموعه‌ها، احساس  مسئولیت بیشتری می‌کنند.

طالبي با بيان اين كه جامعه نیازمند بخش خصوصی در سطح قوی است، انسجام مدیران صنعتی را برای عبور از بحران‌ها، مفید دانست و تاکید کرد: مدیران دولتی بايد از مقام مشورتی و راهنمایی‌های انجمن‌ها در پیشبرد اهداف خود کمک بگیرند.

وی تاسیس انجمن مدیران صنایع و معادن شهرستان مهریز را در مجموعه صنایع استان به فال نیک گرفت و گفت: این حرکت مدیران صنایع مهریز، باید الگویی برای مدیران صنایع سایر شهرستان‌های استان برای پیگیری و تسریع در درخواست‌های خودشان و همچنين ارتباط برقرار کردن با مدیران بومی و فرا استانی، شود.

معاون استاندار در پايان نيز تاكيد كرد: انجمن‌ها برای پیگیری کارهایشان و تسریع در اموراتشان  باید  پیگیر باشند تا جامعه‌ای مدرن و خوب رقم بخورد.