معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز؛

مدیران ملزم به تقویت جایگاه روابط عمومی و حل مشکلات آنان هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز شورای اطلاع رسانی شهرستان با حضور مسئولین روابط عمومی ادارات برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی دغدغه ها و مسائل مربوط به حوزه روابط عمومی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز بیان کرد : نقش روابط عمومی به عنوان مشاورانی قوی و رابطان مردم با ادارات در جهت رفع مشکلات آنان و شناسایی ضعف دستگاها جدی است.
وی افزود : اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در تمام عرصه‌ها پیشتاز‌ می باشد، به گونه ای است که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها به اقدام و عملکرد روابط عمومی‌ آنان وابسته است.
وی ضمن اظهار رضایت از عملکرد روابط عمومی‌ ادارات شهرستان افزود: روابط عمومی ها نقش تعیین کننده در ادارات و تحولات مختلف آن دارند لذا مدیران هم نسبت به تقویت این جایگاه و حل مشکلات آنان ملزم هستند.
رئیس شورای اطلاع رسانی مهریز در خصوص نبود چارت سازمانی روابط عمومی در برخی از دستگاههای اجرایی شهرستان و همچنین تعدد پست های کارشناسی و در انزوا قرار گرفتن پست روابط عمومی در ادارات گفت : موضوع از طریق مکاتبه با اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری یزد پیگیری خواهد شد.
زارع زاده با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع رسانی و تقویت حوزه روابط عمومی در مهریز گفت: عملکرد مسئولین امر جهت تشویق به صورت ماهانه ارزیابی و به مدیران دستگاها اطلاع داده می شود.
و در پایان‌ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز با توجه به فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیان کرد: نقش رسانه ها در تبیین حرکت ضد استکباری ۱۳ بی بدیل است و حضور این قشر در جهت ثبت لحظات فراموش ناشدنی گنجینه ای بزرگ برای نسل های جدید است.
۱۴۰۱/۰۸/۱۱