مدیران تعداد خودروی موردنیاز برای سرویس دانش آموزان را اعلام کنند

 

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهریز: مدیران مدارس شهرستان مهریز تا فردا تعداد خودروی موردنیاز برای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان را به آموزش‌وپرورش شهرستان اعلام کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز؛ علیرضا مرادیان، در جلسه‌ای که به‌منظور ساماندهی سرویس مدارس شهرستان با حضور جمعی از مسئولان مرتبط برگزار شده بود، اظهار کرد: چندی قبل نرخ سرویس مدارس در شهرستان مهریز اعلام شد؛ اما متأسفانه برخی مؤسسات نرخی بالاتر از نرخ مصوب را برای سرویس‌دهی مدارس اعلام کرده‌اند که نگرانی خانواده‌ها را در پی داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهریز تصریح کرد: برای ساماندهی سرویس مدارس لازم است برنامه‌ریزی بهتری صورت گیرد تا این امر به بهترین نحو اجرا شود.

وی با بیان اینکه برای تصمیم‌گیری درست در این زمینه لازم است آمار دقیقی از میزان نیاز به سرویس مدرسه را داشته باشیم، ادامه داد: مدیران مدارس تا فردا نیاز خود را در تأمین مینی‌بوس و خودروی سواری برای سرویس‌دهی به دانش آموزان به اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اعلام کنند.

مرادیان افزود: همچنین افرادی که تمایل دارند در زمینه سرویس‌دهی به دانش آموزان همکاری کنند، به شرکت حمل‌ونقل طوبی‌سیر مهریز اعلام همکاری کرده و اخذ قرارداد داشته باشند.

وی گفت: این شرکت زیر نظر واحد حمل‌ونقل شهرداری مهریز و تحت نظارت آموزش‌وپرورش شهرستان فعالیت می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهریز بر لزوم نظارت دقیق بر روال سرویس‌دهی به مدارس تأکید کرد و ادامه داد: خانواده‌ها تا حد امکان از طریق مدارس برای تأمین سرویس فرزندان خود اقدام کنند و همچنین در صورت مشاهده هرگونه تخلف به مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مهریز اعلام کرده تا به این تخلفات رسیدگی شود.

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز