فرماندار مهریز گفت: رسیدگی به وضعیت روستاها و حل نیازهای مردم جزو اولویت های دولت تدبیر و امید است و با جدیت برای رفع آنها می کوشیم.

سید محمد رستگاری عصر دوشنبه21اردیبهشت ماه در همایش اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی مهریز افزود: به برکت انقلاب اسلامی با همت و همکاری مردم و تلاش مسوولان کارهای بزرگی در روستاها انجام شده است.

۵/۱۱/۲۰۱۵ ۴:۲۱ PM

وی این فعالیت های را در بخش های عمران روستاها، اجرای طرح های تولیدی ، فرهنگی و ورزشی ذکر و اظهار کرد: هنوز برای انجام برخی کارها باید فعالیت ها ادامه یابد و برای انجام امور همچنان به همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و همراهی مردم نیاز مبرم است.

۵/۱۱/۲۰۱۵ ۴:۲۱ PM

فرماندار مهریز خاطر نشان کرد: تمام نیازها در مناطق روستایی توسط بخشدار مرکزی و کارشناسان و مسوولان مرتبط بررسی و با جدیت پیگیری و اقدامات لازم بعمل می آید.

رستگاری به اشاره به اینکه باید از فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کرد بر پیگیری نیازهای ضروری در مناطق روستایی توسط شوراهای اسلامی تا حصول نتیجه تاکید کرد.

۵/۱۱/۲۰۱۵ ۴:۲۱ PM

همچنین بخشدار مرکزی مهریز در سخنانی به آخرین وضعیت این بخش و مناطق دهستانهای تابعه آن، نیازها و کارهای انجام گرفته و لزوم پیگیری و برنامه ریزی برای خدمت به مردم و اجرای طرح های مختلف تاکید کرد.

سید عباس طباطبایی از فعالیت افزون بر ۴۳ دهیار در بخش مرکزی مهریز در پنج دهستان بهادران ، میانکوه ، تنگچنار ، ارنان و خورمیزان اشاره و از همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی تشکر کرد .

در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای مهریز به طرح نظرات و دیداه های خود پرداختند و مقرر شد تا مسائل با جدیت پیگیری شود.