فرماندار مهریز: بخش خصوصی، دولت را در رونق تولید یاری دهد

فرماندار مهریز گفت: جلب همکاری بخش خصوصی برای رونق تولید و اشتغال جزو برنامه های محوری دولت است بنابراین باید با همکاری این بخش برای تحقق اهداف نظام اسلامی در عرصه اقتصادی اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز ، رضا زارع زاده مهریزی فرماندار شهرستان  در بازدید از کارخانه سیمان مهریز با قدردانی از اقدام های انجام شده افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در منطقه وجود دارد و تمام بخش های اجرایی آمادگی هرگونه همکاری با بخش خصوصی برای تولید و اشتغال هستند.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال و تولید جزو برنامه های مهم و محوری دولت است که تاکنون در این راستا کارهای موثری در شهرستان برداشته شده و از بخش خصوصی برای انجام طرح های مختلف در این شهرستان دعوت به همکاری می شود.

فرماندار مهریز تصریح کرد: تمام زمینه های لازم برای سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی در شهرستان فراهم است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کارخانه سیمان مهریز فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است و سالانه حدود یک میلیون تن سیمان در یک واحد صنعتی این شهرستان تولید که علاوه بر مصرف استان به کشورهای همسایه، آسیای میانه و خلیج فارس ارسال می شود.

کشورهای پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، گرجستان و اکثر کشورهای حوزه خلیج فارس از خریداران اصلی سیمان منطقه هستند.

مهریز ۱۲۰ واحد تولیدی و صنعتی فعال با چهار هزار کارگر دارد.