از عوامل اجرایی  شهرستانی  دوازدهیم نشست سلسله گفتگوهای " باید در مورد آب گفتگو کنیم با عنوان نشست تخصصی قنات برای فردا که در روستای تاریخی سریزد شهرستان مهریز با حضور صاحبنظران برجسته کشوری ، نمایندگان وزارتخانه ها و فعالان و ذینفعان قنات در شب نیمه شعبان برگزار شده بود ، تقدیر به عمل آمد .

۷_۶_۲۰۱۵ ۱۲_۳۶ PM_0005

فرماندار مهریز در این مراسم ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری این نشست گفت : در سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی برگزاری این نشست ملی در شهرستان مهریز نمونه موفقی بودو می توان آن را یک الگوی مناسب جهت همراهی مردمی با دستگاههای دولتی در برگزاری برنامه های مشترک دانست .

 

۷_۶_۲۰۱۵ ۱۲_۳۶ PM_0003

فرماندار مهریز حضور دهیاریها و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان مهریز را در برگزاری این نشست بسیار موثر دانست و گفت : البته هر کجا که ما کار را بدست مردم بسپاریم نتیجه خوبی حاصل خواهد شد و در این مورد بخصوص باید از همه دست اندرکاران و شورای های اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان و بخشدار زحمتکش بخش مرکزی مهریز تقدیر نمود چراکه نمونه بارز همدلی و تلاش صادقانه را به تصویر کشیدند .

۷_۶_۲۰۱۵ ۱_۱۵ PM_0003

سید محمد رستگاری حضور مدیران ، معلمان ،مربیان و دانش آموزان شهرستان مهریز در برگزاری این نشست را بسیار خوب دانست و گفت : دانش آموزان و مجموعه آموزش و پرورش مهریز نشان داده اند که همیشه همراه بوده اند و البته حضور بسیار فعال و هدف دار دانش آموزان شهرستان در این مراسم جذابیت خاصی به این همایش ملی داده بود .
فرماندار مهریز از همه معلمان و مدیران دانش آموزان و اولیاء آنان که در برگزاری این همایش سهیم بودند تقدیر و تشکر نمود .

۷_۶_۲۰۱۵ ۱۲_۳۶ PM_0004

فرماندار مهریز ضمن اشاره به نمایشگاه خوب اداره محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان مهریز در این نشست ملی گفت :
باید از همه فرصتها و ظزفیتهای لازم برای معرفی شهرستان مهریز استفاده کرد و نمایشگاههای جانبی این نشست ملی که توسط ادارات مختلف از جمله محیط زیست و منابع طبیعی برگزار شده بود تلاشی بسیار مفید در این راستا بود که باید از آنان قدردانی نمود .

۷_۶_۲۰۱۵ ۱_۱۵ PM_0008

فرماندار مهریز با اشاره به تلاشهای اداره میراث فرهنگی و اداره جهاد کشاورزی شهرستان مهریز در برگزاری این نشست گفت : قنات میراث ماندگار مردمان زحمت کش خطه کویر است و میراث فرهنگی باید در زمینه ثبت و نگهداری این میراث پیش قدم باشد و الخق اداره میراث در برگزاری این همایش ملی تمام تلاش خود را انجام داد و از همه آنها بسیار سپاسگزارم .
وی همچنین تلاشهای اداره جهاد کشاورزی را مورد تقدیر قرار داد و گفت : انشاء ا.. در آینده شاهد ثمرات و برکات برگزاری این نشست در کشاورزی شهرستان مهریز باشیم .

۷_۶_۲۰۱۵ ۱_۱۵ PM_0002

سید محمد رستگاری همچنین از تلاشهای دیگر فعالان برگزاری این نشست در ادارات و نهادهای مختلف شهرستان  از جمله فرمانداری و شهرداری مهریز  و نهادهای مردمی و همچنین  مدیریت مجموعه ارگ سریزد  که این نشست ملی  در آن محل به نحوه شایسته برگزار شد و اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان مهریز نیز تشکر و تقدیر بعمل آورد .