طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مهریز بطور جدی و مداوم پیگیری شود

فرماندار مهریز بر پیگیری جدی و مداوم طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تاکید کرد.

محمد دهقان بنادکی در نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به آغاز فصل گرما و تنش آبی گفت: سال گذشته با درایت و اطلاع رسانی اداره آب و همکاری مردم قطعی آب نداشتیم و در روستاها برای مصرف و تامین آب برنامه ریزی کنید.

وی بر پیگیری مداوم طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: شهرستان مهریز تاکنون با همکاری و همت تمام دستگاهها در نهضت ملی مسکن رتبه اول کشور را داشته است و در حال حاضر در آستانه تحویل دادن منازل طرح هستیم و زیرساختهای لازم برای زمین ها فراهم شده است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مدیران ۴ مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت را مدنظر باشند ادامه داد: امسال انتخابات را پیش رو داریم و کاندیداها و رقبا در حال آمادگی برای شرکت در انتخابات هستند که انتظار می رود دستگاههای امنیتی و انتظامی آمادگی کامل داشته باشند و فضاهای برگزاری انتخابات هم به نحو مطلوب فراهم شود.

فرماندار مهریز بر ارتباط مناسب مدیران و کارشناسان ادارات با مردم و داشتن رفتار صمیمانه و روی خوش گشاده با شهروندان و رفع دغدغه های آنان تاکید کرد.

وی با اشاره به ارزیابی فرمانداری ها و شهرستانها در موضوعات مختلف در یک سال گذشته بیان کرد: در ارزیابی اخیر شوراهای روستاهای استان، شورای روستای عصمت آباد رتبه اول را کسب کرد که امیدواریم شهرستان در تمام عرصه ها و ارزیابی ها حائز رتبه های برتر باشد.

۱۴۰۲/۰۲/۲۷