سرعت از عوامل موفقیت روابط عمومی ها

 

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز در نشست با مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان، یکی از عوامل موفقیت روابط عمومی را، سرعت عنوان کرد و گفت: هر روابط عمومی که سرعت بیشتری در انعکاس اخبار داشته باشد برنده محسوب می شود.

وی از مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان خواست: اخبار شهرستان را با هرچه سریعتر انعکاس دهید و در این راستا وقت را غنیمت شمرده و هیچگاه اولویت انعکاس خبر را به مرکز استان موکول نکنید.

فرماندار مهریز با بیان اینکه در ارزیابی روابط عمومی ها بایستی ملاکهایی از جمله سرعت، تعداد خبر، کیفیت اخبار در نظر گرفته شود تصریح کرد: با بررسی ملاکهای مورد نظر ارزیابی لازم انجام شده و روابط عمومی های برتر تقدیر شوند.

وی خواستار برگزاری دوره های آموزشی از سوی روابط عمومی ادارات شد و اضافه کرد: سال گذشته چند دوره آموزشی ویژه روابط عمومی ادارات برگزار شد و امید است امسال نیز این دوره های آموزشی با همکاری مسئولان روابط عمومی مداومت داشته باشد.

فرماندار مهریز در ادامه با تاکید بر ارتباط مستمر روابط عمومی با خبرنگاران، به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فعالیت های خود را برای مردم اطلاع رسانی کنید اشاره کرد.

و در پایان از زحمات مسئولین روابط عمومی شهرستان مهریز تجلیل شد.

۱۴۰۲/۰۲/۲۸

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز