فرماندار مهریز در آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکید کرد؛

توجه به مقوله سلامت وظيفه اي همگاني است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، صبح امروز آیین تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز با حضور امام جمعه مهریز، امام جمعه دهستان بهادران، فرماندار مهریز، معاونین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و دیگر مسئولین برگزار شد.
امام جمعه‌ مهریز در این مراسم با بیان اینکه مسئولان از فرصت خدمتگزاری به مردم استفاده کنند افزود:خدمت رسانی به مردم یک نعمت الهی است که باید قدردان آن باشیم و در جهت کسب رضایت مندی مردم برای اعتلای کشور تلاش کنیم.

وی ضمن قدردانی از مسئولان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: استقامت، پایداری، جان‌فشانی و فداکاری مدافعان سلامت در دوران شیوع بیماری کرونا در حافظه تاریخی مردم باقی خواهد ماند.
همچنین فرماندار مهریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شه،دای سلامت بیان کرد:کادر حوزه بهداشت و درمان امروز در جبهه‌ای دیگر در مقابله با کرونا به میدان دفاع مقدس رفتند‌ و با نیروهای جهادی و مردمی حماسه آفرین شدند.
وی افزود: فداکاری های کادر درمان در ایام شیوع کرونا باید در تاریخ ثبت شود و آیندگان باید با این افراد و روحیه آنها آشنا شوند.
دهقان بنادکی توجه به مقوله سلامت را وظيفه اي همگاني از سوي همه دستگاههاي اجرايي دانست و گفت:همه دستگاهها بايد به وظيفه خود در راستاي ارتقاي سلامت جامعه عمل كنند.
مقام عالی دولت در مهریز تاکید کرد: بی تردید امروز، سلامت و تندرستی به عنوان اساس و زیربنای پیشرفت و توسعه جوامع محسوب می شود.

وی با بیان اینکه هنوز ویروس کرونا در کشور تمام نشده است افزود: اقناع سازی به منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی در رابطه با جلوگیری از شیوع و دعوت از مردم برای تزریق دز یادآور واکسن، باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
در ادامه میرزایی معاون امور بهداشتی دانشگاه شهید صدوقی یزد به ارائه گزارش و اقدامات صورت گرفته شبکه‌ بهداشت و درمان مهریز در سال جاری پرداخت.

همچنین در پایان از زحمات آقای پورمازار تقدیر و آقای مختاری به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز منصوب شد.


۱۴۰۱/۰۷/۱۲