تجليل از مربيان ومديران مراكز تحت نظارت اداره بهزيستي مهريز

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز ، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار و جمعي از مسئولين شهرستان  از مربيان مركز حرفه آموزي معلوين ذهني زير 14 سال مهريز تجليل شد.

عليرضا مراديان در اين مراسم ضمن تبريك هفته معلم گفت : شغل معلمي در مراكز تحت نظارت بهزيستي را حساس تر دانست و گفت: آموزش در اين مراكز بايد براساس توانمند سازي  هريك از معلولين باشد.

معاون برنامه ريزي و عمراني فرماندار مهريز ضمن تقدير از خدمات ارائه شده در اداره بهزيستي اين شهرستان اظهار داشت امیدواریم بتوانیم در سال جاری با در نظر گرفتن قانون جامع حمایت از معلولین و دیگرقوانین بالا دستی خدمات قابل قبولی را برای معلولین عزیز مهريز داشته باشیم.

همچنين حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهريز در اين ديدار  ضمن تقدير از اداره بهزیستی ، تعامل اين اداره با  ارباب رجوع و خیرین را مناسب داست و خواستار ادامه اين برنامه ها شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم ، گزارشی  از روند ارائه خدمات تخصصی به گروه های هدف و مراکز توانبخشی مهريز ارائه نمود .

علیزاده با بیان اینکه ماهیانه به طور متوسط يك ميليارد و 700 ميليون ريال  یارانه به مراکز تحت نظارت شهرستان پرداخت می شود ابراز امیدواری کرد در سال جاری بتوانیم نسبت به گسترش این مراکز و استفاده بهینه گروههای هدف از خدمات توانبخشی برنامه ریزی نماییم .

در پايان مراسم ،از مربيان مراكز تحت نظارت با اهداء لوح سپاس و شاخه گل تجليل شد.