به مناسبت هفته دولت سال ۱۴۰۱ و با حضور امام جمعه؛

فرمانداران سابق مهریز گرد هم آمدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز،به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سال ۱۴۰۱ و با حضور امام جمعه مهریز، فرمانداران سابق شهرستان در نشستی صمیمانه دورهم جمع شدند.

دهقان بنادکی فرماندار مهریز هدف از این نشست را بهــره منـدی از نقطه نظرات فـرمانـداران گذشتـه بـراي توسعـه و پیـشرفت شهرستان، استفاده از تجارب آنها در زمينه خدمات رسـانی به مـردم در بخــش هاي مختــلف ، استفــاده از راهــكار هــا و پيشنهــادها در امــور اجرايی و تعامـل بيشتــر در فضــای كاری و اداری دانست.

وي با قدرداني از خدمات فرمانداران سابق مهریز ، بررسي نقاط قوت و ضعف ، چگونگي عملياتي كردن اهداف و برنامه هاي دولت سیزدهم در شهرستان ، شناسايي ظرفيت هاي منطقه اي و بررسي نقش و مشاركت مردم در همرا هي مديران شهرستان را از جمله اهداف ديگر اين نشست برشمرد.

همچنین امام جمعه مهریز پس از ابراز خرسندی از این گردهمایی ، حركت در مسير خط ولايت ، استفاده از رهنمودهاي خانواده معظم شهدا و ايثارگران، روحانيت و پرهيز از روش آزمون و خطا را در جهت تحقق هرچه بیشتر پیشرفت شهرستان عنوان کرد.

در ادامه، فرمانداران ادوار گذشته شهرستان مهریز به بيان نظرات خود در زمينه نيازها و مشكلات و ظرفيت هاي شهرستان مهریز پرداختند.

لازم به ذکر است در اين نشست ۷ نفر از فرمانداران سابق شهرستان مهریز حضور داشتند و ۶ نفر از فرمانداران نيز به علت حضور در خارج از استان یزد نتوانستند در اين نشست هم انديشي شركت كنند.

و در پایان با حضور امام جمعه مهریز از فرمانداران شهرستان به پاس زحمات تجلیل شد.

کاشانی، بیطرف، محمدی، مزیدی، روستایی، اردکانی، طباطبایی، بابایی، صلواتی، زارع زاده، کیانی مقدم، رستگاری و زارع زاده به ترتیب مسئولیت فرمانداری این شهرستان را بر عهده داشتند.