در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز مطرح شد؛

بسیج را می توان مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی نامید / همه ادارات و مسئولین روحیه بسیجی داشته باشند

در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز مطرح شد؛
بسیج را می توان مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی نامید / همه ادارات و مسئولین روحیه بسیجی داشته باشند / همه ما نسبت به مردم و کشورمان که خون هزاران شهید روی خاک آن ریخته مسئولیم / هر زمانی که کشور نیاز به کمک داشته بسیج پای کار بوده است /  خط انتقال آب یزد از دریای عمان به استان  با حضور رئیس جمهور محترم کلنگ زنی می شود


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، به مناسبت هفته بسیج، جلسه شورای اداری شهرستان مهریز با حضور امام جمعه مهریز، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، فرماندار، مدیران ادارات و فرماندهان و بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.


در این جلسه حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز با اشاره به سخن حضرت علی (ع) در مورد مسئولیت پذیری بیان کرد: مسئولیت به معنای مورد سوال واقع شدن است و  همه باید مسئولیت پذیر باشیم. 
وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) در خطبه  ۱۶۶ نهج البلاغه به مسئولیت داشتن نسبت به بندگان و شهرها حتی زمین ها و حیوانات اشاره دارند افزود: همه ما نسبت به مردم و کشورمان که خون هزاران شهید روی خاک آن ریخته مسئولیم. ما مردم خوبی داریم و اگر امروز در مسائل فرهنگی آسیبی میبینیم کوتاهی از سوی مسوولین بوده نه مردم. 

همچنین شاه حسینی معاون استاندار یزد هم در این جلسه دستاوردهای بسیج را بسیار ارزشمند دانست و گفت: هر زمانی که کشور نیاز به کمک داشته بسیج پای کار بوده است.
وی با بیان اینکه امروز استان یزد در مسیر پیشرفت، عمران و آبادانی قرار گرفته است، مهمترین مساله کنونی استان را تامین آب دانست و افزود: برنامه ریزی خوبی برای تامین آب پایدار برای نقطه به نقطه استان انجام شده است.
شاه حسینی اظهار امیدواری کرد: خط انتقال آب یزد از دریای عمان به استان با سفر رییس جمهور محترم به استان یزد کلنگ زنی می شود.
وی با بیان اینکه در سالهای گذشته هرگاه تعرضی به خط انتقال آب یزد می شد، مردم استان با کمبود آب مواجه می شدند ادامه داد: اکنون خط پدافندی یا جایگزینی آب استان ظرف ۴ ماه با اعتباری نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان اجرا شد که با مدیریت و نگاه بسیجی و جهادی همراه بود.
شاه حسینی در پایان گفت: امروز شهرستان مهریز جز بهترین های استان است چراکه فرماندار این شهرستان در جشنواره شهید رجایی به عنوان فرماندار برتر شناخته شد.
همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره بسیج مبنی بر اینکه بسیج را می توان مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی نامید افزود: لفظ مردمی بودن برای بسیج و همچنین با توجه به اینکه شعار دولت سیزدهم مردمی بودن است نشان می دهد مدیران ادارات نیز باید مردمی و بسیجی باشند.
وی ادامه داد: یک بسیجی خود را محدود به زمان نمی کند خستگی نمی شناسد و استراحت برایش معنایی ندارد.
فرماندار مهریز با نقل خاطره ای از عشق و روحیه تلاشگری بسیجیان اظهار امیدواری کرد: همه ادارات و مسوولین روحیه بسیجی داشته باشند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه یک بسیجی سه ویژگی اخلاص، معنویت و ارتباط با خدا را دارد اضافه کرد: توقع های خیلی پایین از فعالیت های انجام شده و دینداری از ویژگی های یک بسیجی است.

و در پایان این جلسه به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان از بسیجیان نمونه محلات و اقشار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تجلیل شد.

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز