به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد ومواد مخدر با حضور امام جمعه محترم مهریز، فرماندار مهریز،مسئولین ذیربط و روحانیون و مبلغین شهرستان کارگاه آموزشی پیشگیری اعتیاد ویژه روحانیون و مبلغین درمحل اداره تبلیغات شهرستان مهریز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز دراین کارگاه ابتدا دکترصادقی پور معاون پیشگیری سازمان بهزیستی یزد به منظور ارتقای سطح دانش علمی و تخصصی مخاطبین در زمینه آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر توضیحاتی بیان نمود و یکی از راه های پیشگیری از اعتیاد را ایجاد فضاهای پرنشاط سالم اجتماعی بیان کرد.

سپس حجت االاسلام و المسین جاج اقا برهان امام جمعه محترم مهریز در راستای تقویت و تعمیق باور های معنوی و مذهبی افراد و اهمیت و ضرورت الگو برداری از سیره پیامبران ،امامان معصوم،صالحان؛ و شهدا در مسائل اجتماعی توضیحاتی بیان نمود.

در ادامه سید محمد رستگاری فرماندار مهریز در موردبرخی ازجرایم و آسیب های اجتماعی در شهرستان توضیحاتی را بیان  وخواستار هم اندیشی بیشتر با روحانیون برای پیشگیری از وقوع جرایم  در شهرستان شد وهمچنین بر برگزاری جلسات مشترک روحانیون با معتمدان محلی و بررسی راه کارهای ممکن در این خصوص تاکید کرد.