حجت الاسلام والمسلمین " علی برهان " امروز در آعازین روز دهه فجر انقلاب اسلامی  در جمع مدیران اجرایی این شهرستان  در بنیاد شهید افزود: امام امت (ره) با تکیه به مردم و حمایت و پشتیبابی آنها بر طاغوت شاه و عوامل استکبار پیروز شد .
وی اضافه کرد: رمز و راز ماندگاری انقلاب اسلامی و موفقیت هایی که در 35 سال نصیب این کشور و ملت شده بخاطر همبستگی مردم و حضور آنها در بخش های مختلف بوده است .
امام جمعه مهریز ادامه داد: ماندگاری نهضت اباعبدالله الحسین (ع) بخاطر دلبستگی عمیق مردم به دین و ارزش ها و مکتب ثارالله است و لذا در تمامی کارها باید به مردم توجه داشت و امور را به آنها محول کرد .
برهان گفت: نباید جشن های دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جنبه دولتی پبدا کند و اگر چنین شود بدون شک از اهداف انقلاب اسلامی دور می شویم و این کاری پسندیده نیست .
امام جمعه مهریز گفت: امام خمینی (ره) با تکیه مردم و در سایه دین و قرآن بر رژیم ستم شاهی دو هزار و 500 ساله پیروز شد و باید همیشه مردم را در مسائل مختلف دخالت داد.
برهان در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و روحیه معنویت ، داشتن استقلال در ابعاد مختلف و گسترش روحیه جهاد و شهادت را از ثمرات مهم این انقلاب ذکر کرد.

 

امام جمعه مهریز ابراز امیدواری کرد تا جشن های سالگرد انقلاب اسلامی با همکاری مردم بصورت معنوی در مناطق مختلف برگزار شود .