استاندار یزد مطرح کرد؛

فعالیت اقتصادی سازمان دانش آموزی استان اقدامی نوآورانه و ارزشمند/معدل فکری دانش آموزان امروز نمایانگر وضعیت 20 سال آینده کشور است

استاندار یزد انجام فعالیت‌های اقتصادی توسط سازمان دانش آموزی استان را اقدامی نوآورانه و ارزشمند توصیف کرد و گفت: علی رغم وظیفه مسئولان در حمایت مالی از این سازمان، برنامه‌ریزی در راستای قطع وابستگی کامل به کمک‌های دولتی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در بازدید از سازمان دانش آموزی استان به بررسی مسایل، خواسته ها و ظرفیت های این مجموعه پرداخت.
 
استاندار یزد در جریان این بازدید با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در سازمان دانش‌آموزی استان، اظهار کرد: خوشبختانه این سازمان از نیروهای متدین، دغدغه‌مند و تاثیرگذار فرهنگی تشکیل شده است.
 
مهران فاطمی در ادامه تصریح کرد: در بسیاری از مواقع مسیر زندگی یک دانش آموز با یک راهنمایی و رفتار مناسب از سوی مربی و یا شرکت در یک اردوی دانش‌آموزی تغییر کرده است.
 
وی با بیان اینکه بهترین کار تشکیلاتی برای جذب نیرو برگزاری اردوهای دانش آموزی است، گفت: این اردوها فرصت مناسبی را برای برقراری ارتباط با دانش آموزان فراهم می‌کند.
 
استاندار یزد انجام فعالیت‌های اقتصادی توسط سازمان دانش آموزی استان را اقدامی نوآورانه و ارزشمند توصیف کرد و افزود: علی رغم وظیفه مسئولان در حمایت مالی از این سازمان، برنامه‌ریزی در راستای قطع وابستگی کامل به کمک‌های دولتی در دستور کار قرار گیرد.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد با بیان اینکه هر تحولی در جامعه از مجموعه آموزش و پرورش آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: معدل فکری و تراز اندیشه‌ای دانش آموزان امروز نشان دهنده وضعیت ۲۰ سال آینده ایران خواهد بود.
 
وی با تاکید بر اینکه کادر آموزشی مدارس نباید محدودیتی در هزینه‌ها داشته باشند، گفت: هزینه‌‌کرد در آموزش و پرورش به معنای سرمایه‌گذاری است و زمانی آموزش و پرورش به اوج خود می‌رسد که تنها درگیر برنامه‌ریزی فعالیت های نوآورانه و تحولی باشد.
 
شایان ذکر است، بازسازی محل استقرار سازمان دانش آموزی استان از جمله درخواست ها و مطالبات مطرح شده در جریان این بازدید بود که مقرر شد به زودی، محقق شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات