استاندار یزد مطرح کرد؛

راه اندازی خانه های هلال در محلات؛ اقدامی مهم و درخور تحسین/ پیگیری جذب اعتبارات به منظور به روز رسانی تجهیزات هلال احمر استان

استاندار یزد با اشاره به مطالبات و درخواست های مجموعه هلال احمر استان، گفت: در راستای رفع مشکلات تجهیزاتی و آموزشی توجه بیشتری به اعتبارات سال 1403 این مجموعه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک مدیرعامل و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان یزد با استاندار به مناسبت هفته هلال احمر برگزار و گزارشی از فعالیت های مورد پیگیری و درخواست های مجموعه تشریح شد.
 
استاندار یزد در این دیدار با قدردانی از تلاش های مجموعه هلال احمر در حوادث و بحران های مختلف در طول سال، اظهار کرد: نقش آفرینی مجموعه هلال احمر در تمامی مسائل مرتبط با مدیریت بحران و مباحث فرهنگی و آموزشی کاملا مشهود است.
 
مهران فاطمی از هلال احمر استان به عنوان مجموعه ای مومن، انقلابی، خدوم و مملو از کار و فعالیت نام برد و گفت: این مجموعه جوان، چالاک و پیگیر با غلبه بر محدودیت های اعتباری و تجهیزاتی، تحت هر شرایطی به خدمت رسانی پرداخته است
 
وی با بیان اینکه مشاهده لباس جمعیت هلال احمر نیز باعث ایجاد امید، آرامش و اطمینان در مردم می‌شود، تصریح کرد: این مجموعه با سرمایه اجتماعی بسیار بالای خود، مورد اعتماد مردم قرار دارد.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌های استان جهت ایجاد بسترهای خدمتگزاری بیشتر مجموعه هلال احمر استان به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری خبر داد.
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت مسئله آموزش در مجموعه هلال احمر یادآور شد: در این راستا بروزسانی آموزش های مربیان این مجموعه و توسعه آموزش های امداد و نجات به عموم مردم در دستور کار قرار گیرد.
 
استاندار یزد راه اندازی خانه های هلال در محلات را بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر دانست و گفت: یقینا حمایت و مشارکت بیشتر مردم در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر، منجر به ارائه خدمات این مجموعه در ترازی بالاتر خواهد شد.
 
وی در پایان با اشاره به مطالبات و درخواست های مجموعه هلال احمر استان، خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات تجهیزاتی و آموزشی توجه بیشتری به اعتبارات سال 1403 این مجموعه خواهد شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات