اجرای انتخابات در شعب اخذ رای توسط معتمدین محلی درقالب عوامل اجرایی و نظارتی انجام می شود

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: حدود ۱۴ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، محافظتی، امنیتی و انتظامی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کل استان همکاری می کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری، سعید رستگاری دبیر ستاد انتخابات استان یزد باحضور در استودیو رادیو صدا و سیمای مرکز یزد گفت: حدود ۱۴ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، محافظتی، امنیتی و انتظامی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کل استان همکاری می کنند.

وی با اشاره به اینکه در شعب اخذ رای از معتمدین محل به کار گیری شده است افزود: در شعب اخذ رای حدود ۱۳ الی ۱۴ نفر از عوامل مختلفی مستقر هستند که از این تعداد ۵ الی ۷ نفر عوامل اجرایی از قبیل رئیس شعب، نائب رئیس، منشی شعب، کاربر رایانه که از معتمدین محل هستند انتخابات را برگزار می کنند.

رستگاری ادامه داد: همچنین سه الی چهار نفر ناظرین هیئت نظارت که از معتمدین محل بوده و کار نظارت را انجام می دهند حضور دارند و سه نفر نیز محافظ در شعب کار حفاظت از شعب اخذ رأی را برعهده دارند و همچنین از بازرسین وزارت کشور نیز حضور دارند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد در پایان گفت: در شعب اخذ رای یک نفر نماینده نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که قبلا اسامی آنها از سوی ستاد های نامزدها   اعلام شده است حضور خواهند داشت.
 
وی ادامه داد: نمایندگان نامزد‌ها می توانند از ابتدا تا انتها و تنظیم صورت جلسه آرا، بدون دخالت در روند اجرای انتخابات حضور داشته باشند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات