استاندار یزد در نشست بزرگداشت روز ملی فناوری اطلاعات مطرح کرد؛

«فناوری اطلاعات و استعلام‌های بر خط» قلب برگزاری انتخابات / ضرورت پیگیری برنامه‌‌های اقتصاد دیجیتال و توسعه پلتفرم‌ها در کشور/ برگزاری دو انتخابات سنگین در دولت سیزدهم طی ۵۰ روز/ تداوم مسیر پیشرفت‌ کشور با وجود انرژی‌ها و ایده‌های جدید در دولت چهاردهم

استاندار یزد «فناوری اطلاعات و انجام استعلام‌های بر خط» را قلب برگزاری انتخابات دانست و گفت: مسئله اقتصاد دیجیتال و توسعه پلتفرم‌ها و سکوها از ضروری‌ترین برنامه‌های مورد پیگیری در کشور است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست بزرگداشت روز ملی فناوری اطلاعات به ریاست استاندار یزد برگزار و گزارشی از اقدامات و فعالیت های سه ساله مورد پیگیری در استان در حوزه فناوری اطلاعات تشریح شد.
 
استاندار یزد در این نشست با قدردانی از نقش آفرینان حوزه فناوری اطلاعات در انتخابات‌ اظهار کرد: قلب برگزاری انتخابات مسئله فناوری اطلاعات و انجام استعلام‌های بر خط است که این وظیفه خطیر بر عهده شرکت زیرساخت، شرکت مخابرات، اداره کل ارتباطات استان و مجموعه IT استانداری بود.
 
مهران فاطمی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم، امن و توأم با مشارکت بالا باعث ایجاد قدرت نرم برای کشور خواهد شد، گفت: یکایک دست اندرکاران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات با تلاش بی‌نظیر خود در دو انتخابات گذشته در  خلق حماسه ، نقش آفرینی کردند.
 
وی ضمن بزرگ‌داشت حکیم خوارزمی از مشاهیر و دانشمندان بزرگ ایرانی و مبتکر الگوریتم و فلوچارت تصریح کرد: امروز هیچ توسعه و پیشرفتی در خارج از بستر فناوری اطلاعات میسر نخواهد بود و مسئله اقتصاد دیجیتال و توسعه پلتفرم‌ها و سکوها از ضروری‌ترین برنامه‌های مورد پیگیری است.
 
استاندار یزد در ادامه با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در استان و کشور گفت: روزهای آغاز به کار دولت سیزدهم با روزانه ۷۰۰ فوتی ناشی از شیوع بیماری کرونا همراه بود و جنگ اوکراین و روسیه باعث افزایش قیمت مواد غذایی در جهان و متعاقبا کشور شد.  
 
وی به وقوع سه سیل خسارت بار با دوره بازگشت چند صد ساله در استان و نیز خروج قطار مسافربری یزد مشهد از ریل اشاره و عنوان کرد: همچنین حواشی حذف ارز ترجیحی، چهار ماه اغتشاشات از پاییز ۱۴۰۱ و در پایان سقوط بالگرد رئیس جمهور شرایط بسیار دشواری را برای فعالیت دولت ایجاد کرد.
 
فاطمی با بیان اینکه فرایند پیگیری، هماهنگی، پشتیبانی و آموزش موارد فنی و اجرایی انتخابات طی یک سال انجام می‌شود، گفت: دولت سیزدهم ۵۰ روز پس از فارغ شدن از انتخابات سنگین مجلس شورای اسلامی مجدداً وارد پروسه انتخابات ریاست جمهوری شد.
 
استاندار یزد در پایان تلاش‌های مجموعه دستگاه‌ها و پرسنل ادارات استان در سه سال گذشته را در تاریخ کشور ماندگار دانست و افزود: دستاوردهای دولت سیزدهم با وجود چنین چالش‌ها و مشکلاتی حاصل شد و امیدواریم مسیر پیشرفت ایران در دولت چهاردهم با وجود انرژی‌ها و ایده‌های جدید تداوم یابد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات