فرماندار بافق: تئاتر پروانه سفید، اوج هنرنمایی کودکان بافقی است

ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق با حضور در پلاتوی وحشی بافقی به تماشای اولین تئاتر کودک و نوجوان شهرستان با عنوان “پروانه سفید” نشست و از زحمات تیم حرفه ای خلق این اثر هنری به کارگردانی محسن شریعتی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بافق در حاشیه تئاتر "پروانه سفید" که با حضور جمعی از کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان و خانواده آنها در پلاتوی وحشی بافقی اجرا شد، گفت: ایفای نقش کودکان و نوجوانان در این اثر هنری بسیار جذاب، انکار ناپذیر است.

دهقان با اشاره به اینکه ماهیت موجودات زنده عالم هستی بسیار متنوع است، تصریح کرد: از نظر شکل و زیبایی هر کدام از قسمت های این تئاتر یک نوع حکمت الهی و یک نوع ماهیت موجودات را به تصویر کشانده است.

وی افزود: تفاوت های وجودی در بین موجودات یک حکمت و دلیل خاصی دارد و ما نباید شکایتی از این موضوع داشته باشیم.

فرماندار بافق در پایان اوج هنرنمایی، موفقیت این تئاتر را حاصل کار تیمی زبده و هنرمند بیان داشت و خاطر نشان کرد: این کار در اوج سادگی و با زبان کودکانه و در محیطی بسیار زیبا و صمیمی و دکور خلاقانه، در زمان کوتاهی یک پیام و درس بزرگ داشت و آن رسیدن به خودباوری و دوری از هرگونه خود تحقیری که آفت رشد، نمو و توسعه فردی و اجتماعی است.

شایان ذکر است، تئاتر پروانه سفید با هنرنمايي هنرجويان كودك و نوجوان شهرستان بافق به کارگردانی محسن شریعتی در پلاتوی وحشی بافقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق به روي صحنه رفت و به مدت یک هفته ادامه دارد.