به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر ، فرماندار اشکذر با صدور پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، هفته وزارت اطلاعات و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

 

هادی هادی نسب در این پیام با بیان این که اقتدار و امنیت میهن عزیز اسلامی یکی از مهم ترین دستاوردهای ارزشمند و درخشان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده، آورده ‌است : در کنار خدمات عظیم و خداپسندانه همه نهادها و دستگاه های متولی حوزه امنیت و انتظامی کشور، نقش و جایگاه سربازان گمنام امام زمان(عج) نقشی بی بدیل، خطیر و حساس است که همواره در سنگر دفاع از ارزش های متعالی اسلام ناب محمدی(ص) جان بر کف نهاده و چتر بلند و مطمئن امنیت را بر فراز همه این مرز و بوم مقدس اسلامی استوار و پایدار نگه می دارند.

 

امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی ایران اسلامی، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و جانبازان و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت شناس نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات است که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، بسترساز امنیت برای رشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند.

 

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدرعرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، "هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)" را به رهبری فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و همه کسانی که در ایجاد امنیت نقش آفرینی می کنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

امید است این مجموعه ارزشمند و انقلابی در خط مقدم رویارویی و خنثی سازی برنامه دشمنان، همچون گذشته با حضور موثر و پرصلابت مایه آرامش و اطمینان خاطر دوستان و ناامیدی دشمنان این سرزمین را فراهم نمایند.