2400 مسافر نوروزي در مهريز اسكان داده شدند

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، مسئول اسكان مسافران نوروزي در مهريز از اسكان 2 هزار و 400 نفر در اين شهرستان خبر داد.

حسن حاضري اظهار داشت: از 26 اسفند ماه كه كار اسكان مسافران نوروزي در مهريز آغاز شده تاكنون 2 هزار و 400 نفر از مسافران و مهمانان نوروزي در مدارس سطح شهرستان اسكان داده شده‌اند.
وي با بيان اينكه شهرستان مهريز دروازه شرقي ورود به استان يزد است، خاطرنشان كرد: با توجه به قرار گرفتن اين شهرستان در مسير جاده ترانزيت شمال به جنوب، خيل انبوهي از مسافران نوروزي در اين شهرستان اسكان داده مي‌شوند.
حاضري عنوان كرد: تبليغات ورودي اين شهرستان نيز در جذب مسافران و ميهمانان نوروزي را نمي‌توان ناديده گرفت.
مسئول اسكان مسافران نوروزي در مهريز خاطرنشان كرد: همه اقدامات لازم براي آسايش مسافران در همه مناطق تابعه صورت گرفته و هيچ‌گونه مشكلي در اين زمينه وجود ندارد.
بيش از 40 تابلوي جديد براي راهنمايي مسافران به اماكن تاريخي و گردشگري در شهرستان مهريز نصب شده كه اين امر سبب جذب مسافران نوروزي به اين شهرستان شده است.
گفتني است 105 كلاس و خوابگاه مدارس در قالب 15 واحد آموزشي وظيفه اسكان مسافران نوروزي را در شهرستان مهريز بر عهده دارند كه همچون سال گذشته محل استقرار ستاد مركزي اسكان مسافران نيز در محل بلوار ورودي شهر، مدرسه راهنمايي شهيد صدوقي در نظر گرفته شده است.