معاون برنامه ریزی استاندار: افقی روشن در انتظار مردم شهرستان مهریز است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، محمدرضا بابایی معاون برنامه ریزی استانداری یزد در جمع نمازگزارن نمازعبادی سیاسی جمعه در مهریز ضمن عرض تسلیت ایام رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به بیان خاطراتی از دوران آزادگی خود پرداخت و افزود:
امام راحل شخصيتي والا و برجسته‌ در تاريخ ايران، اسلام و جهان مي باشد كه هنوز بسياري از ابعاد شخصيتي ايشان ناشناخته است.
وی افزود: گرامی داشت ایام الله 14خرداد، سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15خرداد، بهترین فرصت مناسب برای تبیین و انتقال آرمان ها، اهداف و اندیشه امام(ره) به دنیا، آزدادیخواهان جهان و نسل جوان است.
معاون برنامه ریزی استانداری یزد  با اشاره به ظرفیت ها و پتاسنیل های این شهرستان ، شروع عملیات گازرسانی و  انجام عملیات خط انتقال آب به این شهرستان را نقاط قوت و امتیازی برای سرمایه گزاران خواند و افزود:
مهريز در كنار جاده مواصلاتي بين‌المللي شمال به جنوب قرار گرفته از طرفي موقعيت مناسب زمين و آب وهوا از شاخص‌ترين امتيازات براي سرمايه‌گذاري و رشد صنعت در اين شهرستان است.
وی افزود: هم اكنون عمده فعاليت هاي خدماتي كه باعث رونق اشتغال مولد و مفيد در بخش اقتصاد استان مي شود، خدمات صنعتي است.
بابائی با اشاره به کیفیت مناسب سیمان مهریز افزود: تا دو ماه گذشته کارخانه سیمان بوهروک مهریز توسط دولت اداره می شد و با تغییر مالکیت این کارخانه  به بانک تجارت هم اکنون با نام گروه صنعتی و معدنی سیمان تجارت مهریز مشغول فعالیت است و یکی از بهترین سیمان های با کیفیت کشور را تولید می کند.
این واحد صنعتی با اشتغال زائی 350 نفر مستقیم 5000 نفر غیرمستقیم ظرفیت تولید  4000 تن سیمان در روز را دارد.
وی از بستر سازی شهرک صنعتی یزد مهر در مجاورت پلیس راه یزد مهریز خبر داد و افزود: با شروع به کار شهرک صنعتی یزد مهر و تکمیل عملیات گازرسانی و انتقال آب به شهرک صنعتی این شهرستان قطعا شاهد توسعه و آبادانی هر چه بیشتر این شهرستان خواهیم بود.
معاون برنامه ریزی استانداری یزد همچنین از افتتاح 20 واحد صنعتی تا پایان سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان سال گذشته 300 مجوز واحد صنعتی در مهریز صادر که تا به حال 57 طرح نیمه تمام با پییشرفت 30 تا 90 درصد در این شهرستان داریم که تا پایان سال جاری 20 واحد صنعتی آن به بهره برداری خواهد رسید.
وی در دیگر محورهای سخنان خود دانشگاه امام صادق(ع) مهریز را برگ افتخاری نه تنها برای شهرستان مهریز بلکه برای استان یزد خواند و از پیگیری های امام جمعه این شهرستان، فرماندارسا و دیگر مسئولین برای پیشبرد عملیات اجرایی آن قدردانی کرد.

وي خدمت در شهرستان مهريز را از دوران موفق مديريت خود عنوان كرد و عنوان داشت: در طول دوراني كه به عنوان فرماندار مهريز مشغول خدمت‌رساني به مردم بودم، يكي از موفق‌ترين دوران مديريتي خود را طي كردم.
بابايي تاكيد كرد: پيشرفت اين شهرستان مرهون دغدغه‌ها و پيگيري‌هاي مردم نجيب و قدردان اين منطقه است.