در نشست کارگروه توسعه شهرستان مهریز به ریاست استاندار یزد:
مهریز شهرستانی نخبه پرور در استان یزد / توسعه و پیشرفت مهریز در گرو بهره مندی از منابع انسانی و ظرفیت حوزه های مختلف این شهرستان بویژه گردشگری و صنایع پاک است / تصویب قریب به ۳۰ طرح با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال


 


 


 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهریز، مهران فاطمی روز جمعه در کارگروه توسعه مهریز که با حضور برخی از مدیران کل، فرماندار، امام‌جمعه و مسئولان محلی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد افزود: ساماندهی ورودی شهر مهریز، تکمیل و تجهیز مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس، برق‌رسانی به مجتمع خورمیزات، آبرسانی به مزارع شور، اصلاح هندسی، تکمیل جاده مهریز به خاتم و طرح‌های ورزشی اهم طرح‌هاست.

وی به اهمیت، نقش و ضرورت جلب مشارکت بخش‌خصوصی و خیران در اجرای طرح‌های مختلف بهداشتی، تولیدی، عمرانی، ورزشی و آموزشی در استان و شهرستان‌ها تاکید کرد و ادامه داد: همکاری مردم و پیگیری مسئولان برای اجرای طرح‌های مختلف در شهر و مناطق روستایی یک ضرورت است و دولت از آن حمایت می‌کند.

استاندار یزد اظهار کرد: دولت سیزدهم در اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها بر حسب ضرورت و نیاز مردم صادقانه ماموریت‌های خود را با همکاری و مشارکت مردم انجام می‌دهد و باید مدیران با جدیت مسایل شهروندان را پیگیری کنند.

فاطمی اظهار کرد: مدیران در کنار پیگیری طرح‌های کلان نباید هیچگاه از نیازها اولیه مردم به خصوص در روستاها و مناطق محروم استان غافل باشند بلکه رسالت دارند که همواره به صورت دقیق و میدانی موارد را بررسی کنند.

وی گفت: شهرستان مهریز در ابعاد مختلف فرهنگی، آموزشی و گردشگری و افراد نخبه دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است و باید با همکاری مردم و جلب مشارکت خیران و بخش‌خصوصی توسعه آن جدی گرفته شود.

استاندار یزد بیان کرد: مدیران همواره باید در حوزه‌های مختلف بر اجرای رسالت و ماموریت خود در قبال مردم اشرافیت داشته باشند به خصوص در تامین آب آشامیدنی که هیچ کوتاهی در این بخش پذیرفته نیست.

همچنین امام‌جمعه مهریز گفت: رسیدگی به وضعیت ورودی شهر، جابجایی پایگاه شهید مدنی، رسیدگی به نیازهای جوانان به خصوص در تامین مسکن و ازدواج آنها باید جدی گرفته شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: توجه به مسایل فرهنگی، ساماندهی مساجد بین راهی شهرستان و دانشگاه امام صادق (ع) جزو مطالبات مهمی است که انتظار می‌رود دولت جدی برای تحقق اهداف همکاری و اقدام کند.

همچنین فرماندار مهریز به اهمیت همکاری مردم و پیگیری مسئولان امر در بخش‌های مختلف در تحقق اهداف فرهنگی و اجرای طرح‌های مختلف بر حسب ضرورت در شهرستان تاکید کرد.

محمد دهقان بنادکی از پیگیری مسئولان استان یزد به خصوص استاندار برای توسعه همه جانبه و متوازن شهرستان مهریز در بخش‌های مختلف و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام قدردانی کرد.