گردهمایی مسئولین هیئات ورزشی مهریز تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مدیركل ورزش و جوانان استان یزد در گردهمایی مسئولین هیئات ورزشی مهریز که با حضور نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: بازوی اصلی موفقیت در عرصه ورزش استان ،هیات ها می باشند كه با تلاش و برنامه ریزی خود زمینه رشد ورزش را در رشته های مختلف فراهم می كنند
عباس دهقان افزود: هیاتهای ورزشی استانی و شهرستانها با تلاش پیگرانه خود موجب موفقیت ورزش استان در سطح كلان می شوند.
وی با تشكر از مسئولان و اعضای هیات های ورزشی استان را یكی از برنامه های مهم امسال اداره كل ورزش و جوانان را ساماندهی و حمایت از هیات ها ذكر كرد.
مدیركل ورزش و جوانان یزد اظهار داشت: اگر هیات های ورزشی برنامه های خود را در طول سال به خوبی انجام دهند شاهد موفقیت ورزش استان در رشته های گوناگون خواهیم بود.دهقان با اشاره به اینكه در یزد 47 هیات استانی فعال است بر نظارت بیشتر برای ارتقای فعالیت ها و پویایی تمامی هیات ها تاكید كرد.
خواستار توجه ویژه مسئولین در تامین اعتبار رشته های ورزش مهریز شد و گفت: شهرستان مهريز يكي از شهرستان‌هاي پراستعداد و پرظرفيت استان يزد به شمار مي‌رود كه مردم آن به ويژه جوانان در تمامي عرصه‌هاي اقتصادي، صنعتي،علمي و ورزشي استعداد خود را به هم استاني‌ها و هم ميهنان خود نشان دادند  و با کمترین امکانات و اعتبارات و با وجود محرومیت های فراوان در میادین ملی، آسیایی و جهانی بارها خوش درخشیدند و مدال های خوش رنگ را در رشته هایی همچون دوچرخه سواری، کاراته، دو و میدانی، تنیس روی میز و ... به افتخارات استان اضافه کردند.
زارعزاده ضمن قدردانی از داود فتح آبادی رئیس اداره ورزش و امور جوانان مهریز به خاطر انجام فعالیت های عمرانی و بها دادن با جوانان در رشته های ورزشی در مدت زمان مدیریت وی در این شهرستان قدردانی کرد.
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی همچنین همدردی قهرمانان ورزش کشور با زلزله زدگان آذربایجان شرقی را مورد تمجید خود قرار داد و این حرکت زیبا را نمونه ای بارز از وجود روحیه دلاوری و مردانگی در ورزشکاران کشورمان نام برد.
در این همایش رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گزارشی در زمینه برنامه هیات های ورزشی این شهرستان ارائه داد.
داوود فتح آبادی نیاز مبرم به اعتبارات و فراهم كردن برخی تجهیزات و امكانات را از دیگر موارد درخواستی هیاتهای ورزشی مهریز عنوان كرد.درپایان همچنین مسئولان هیات های ورزشی مهریز به بیان نیازها و مشكلات خود پرداختند.